Social Media Marketing : A Strategic Approach by Debra Zahay, Krista E. Neher, M

Sanford's Son
(2612)
PrivatAngemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $80,00
Ca.CHF 64,38
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Naugatuck, Connecticut, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 5. Dez und Mi, 10. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:113690158774
Zuletzt aktualisiert am 18. Aug. 2021 04:46:23 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781305502758
EAN
9781305502758
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1305502752
ISBN-13
9781305502758
eBay Product ID (ePID)
219750798

Product Key Features

Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Name
Social Media Marketing : a Strategic Approach
Publication Year
2016
Subject
Marketing / General, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing, General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Author
Donald I. Barker, Debra Zahay, Melissa Barker, Nicholas Bormann
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.8 in
Item Weight
27.3 Oz
Item Length
0.7 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-960964
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/72
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
1. The Role and Importance of SMM.2. Goals and Strategies.3. Identifying Target Audiences.4. Rules of Engagement for Social Media Marketing.5. Social Media Platforms and Social Networking Sites.6. Micro blogging.7. Content Creation and Sharing Blogging, streaming video, podcasts, and webinars.8. Video Marketing.9. Marketing on Photo Sharing Sites.10. Social bookmarking and news aggregation, collaboration.11. Content Marketing: Publishing Articles, White Papers, and E-books.12. Mobile Marketing on Social Networks.13. Social Media Monitoring.14. Tools for Managing the SMM Effort.15. SMM Plan.Appendix: Sample SMM Plan XYZ Coffee.
Synopsis
Prepare for a successful career in social media marketing or a related field with the unique emphasis found only in SOCIAL MEDIA MARKETING: A STRATEGIC APPROACH, 2E. Each chapter in this popular book includes a section on creating a personal brand, which is useful to current or future professionals at any stage of career development. This edition emphasizes how to use social media techniques, detailed in the book, to develop and maintain a strong personal brand. Helpful discussions also address a full range of online and offline elements you can use to create a viable personal branding strategy. You learn how to use graphical concepts to structure and strategize within what is otherwise a chaotic social media milieu. This edition summarizes many of today's best practices for marketing activities on social media platforms to assist you in functioning most effectively and dealing with the rapid change that is a hallmark of social media.
LC Classification Number
HF6146.I58

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Sanford's Son

100% positive Bewertungen1.1 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 1999
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Everything imaginable that mom & pop could have accumulated over the past 60 years!
Shop besuchenKontakt

Verkäuferbewertungen (642)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ