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Geschäfts- und Verwaltungskommunikation mit CD, PowerWeb und BComm...

gotservice
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eBay-Artikelnr.:113712472702
Zuletzt aktualisiert am 08. Jul. 2021 23:50:41 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“no rips or tears but does have some highlighting and notes on a few pages”
Subject
Books on Collecting
Topic
Business
ISBN
9780072551341
EAN
9780072551341

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0072551348
ISBN-13
9780072551341
eBay Product ID (ePID)
2265314

Product Key Features

Language
English
Publication Name
Business and Administrative Communication with CD, Powerweb, and Bcomm Skill Booster
Publication Year
2002
Subject
Business Communication / General
Features
Revised
Type
Textbook
Author
Kitty O. Locker
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
60.8 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.6 in

Additional Product Features

Edition Number
6
Intended Audience
College Audience
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
I. The Building Blocks of Effective Messages Chapter 1. Business Communication, Management, and Success Chapter 2. Building Goodwill Chapter 3. Adapting Your Message to Your Audience Chapter 4. Making Your Writing Easy to Read Chapter 5. Planning, Composing, and Revising Chapter 6. Designing Documents and Screens II. Letters and Memos Chapter 7. Informative and Positive Messages Chapter 8. Negative Messages Chapter 9. Persuasive Messages Chapter 10. Sales, Fund-Raising, and Promotional Messages III. Interpersonal Communication Chapter 11. Communicating Across Cultures Chapter 12. Working and Writing in Groups IV. Reports Chapter 13. Planning, Proposing, and Researching Reports Chapter 14. Analyzing Information and Writing Reports Chapter 15. Using Graphs and Other Visuals Chapter 16. Making Oral Presentations V. Job Hunting Chapter 17. Resumes Chapter 18. Job Application Letters Chapter 19. Job Interviews, Follow-Up Letters and Calls, and Job Offers Appendixes A. Formats for Letters, Memos and E-Mail Messages B. Writing Correctly C. Making and Communicating Meaning D. Crafting Logical Arguments
Synopsis
Beyond covering a range of topics in both oral and written business communication, this text contains various real-world examples and real business applications that underscore the relevance and importance of the material presented to the classroom experience and to the students' careers.

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