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Queue Management System: Strategies for Controlling and Routing Calls in a Conta

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eBay-Artikelnr.:116074489718
Zuletzt aktualisiert am 04. Jun. 2024 06:08:21 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Produktart
Bücher
ISBN-10
3639358422
ISBN-13
9783639358421
Originalsprache
Deutsch
Untertitel
Strategies for Controlling and Routing Calls in a
Höhe
0.5 cm
Gewicht
136 g
Länge
22 cm
Breite
15 cm
ISBN
9783639358421
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2011
Anzahl der Seiten
80 Seiten
Autor
Murtaza Ali
Verlag
Vdm Verlag
Sprache
Englisch
Buchtitel
Queue Management System

Über dieses Produkt

Produktinformation

A call center is defined as any group whose principal business activity is talking on telephone to customers or prospects. There is no doubt that call centers are today a booming sector in Pakistan and all over the world. We are here to propose the most suitable and best strategy for call center queue management. It will incorporate important features of call center queues and it will produce results that are different from those produced by the more usual models. The analytic approach is easy to apply and is used to offer some interesting insights for call center queue management. We usually come across lots of complaints from the consumer when they have to contact some representative of the company by going through hours of hold time. In this crucial hour, two things play an important role, the call management and the quality of the service. If the company will have high number of abandoned calls, it means that they have a huge number of irate customers which would really think hard before going for the same company for any kind of business next time.

Produktkennzeichnungen

ISBN-10
3639358422
ISBN-13
9783639358421
eBay Product ID (ePID)
161548714

Produkt Hauptmerkmale

Sprache
Englisch
Anzahl der Seiten
80 Seiten
Verlag
Vdm Verlag
Autor
Murtaza Ali
Buchtitel
Queue Management System
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2011

Zusätzliche Produkteigenschaften

Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Paperback
Item Length
22cm
Item Height
5mm
Item Width
15cm
Mitautor
Muhammad Kamran
Item Weight
136g

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • AT U75721417
  • DE 137195922
  • GB 367401791