|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Gedankengang: Entwerfen Sie die effektive Web-Erfahrung Sprecher PB Buch Webdesign

RetrogradeMN
(1678)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $9,95
Ca.CHF 8,09
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Great pre owned condition. Little sign of use and no damage noted. See photos for details.
2 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $6,88 (ca. CHF 5,59) USPS Media MailTM.
Standort: Pine City, Minnesota, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 27. Jun und Di, 1. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:116143229767

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Great pre owned condition. Little sign of use and no damage noted. See photos for details.”
Binding
Paperback
Product Group
Book
Weight
2 lbs
IsTextBook
No
Subject
Web Design
Level
Beginner
ISBN
9780735711747

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
New Riders Publishing
ISBN-10
0735711747
ISBN-13
9780735711747
eBay Product ID (ePID)
102776746

Product Key Features

Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Train of Thoughts : Designing the Effective Web Experience
Publication Year
2002
Subject
Web / Design
Type
Textbook
Author
John C. Lenker
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
43.7 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2001-092826
Dewey Edition
21
Reviews
Editorial Reviews Dr. Paul Bieganski, Technology Strategist, CTO, Net Perceptions "In this eloquent and well-designed book, Lenker charts a new path toward conceptually rich and intellectually meaningful Web experiences." Lynda Weinman, Author and Educator "Lenker's book is thoughtful and provoking. It challenges your assumptions and guides you to produce better sites." Dr. Michael Allen, Creator of Authorware; CEO, Allen Interactions Inc. "I've gathered valuable insights from Lenker's writing that will help me in my work to lead multimedia development efforts." Richard Jackson Harris, Professor of Psychology, Kansas State University "This insightful guide to constructing web sites does what is often neglected-seriously consider the psychology of the web user"
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
005.7/2
Table Of Content
I. UNDERSTANDING WEB EXPERIENCE DESIGN. The Tenacity of Inadequate Usability StandardsBreaking with the Status Quo. 1. Users' versus PeopleUnderstanding What Motivates Online Behavior. 2. Affecting OutcomesConverting Motivation into Online Results. 3. Composing NotionsMaking Online Information Meaningful. 4. Patterns of AnticipationThe Art of Flowstem Development. 5. Productive OriginalityUnderstanding the Role of Creativity Online. 6. The Time/Screen-Space ContinuumDesigning Perceptually Experiential Media.II. USING SPEED TO SUCCEED WITH EXPERIENCE DESIGN. Process ConfusionWhat They Probably Didn't Teach You in Process 101. 7. Strategy FormulationReconciling Stakeholder Needs. 8. Iterative ExecutiveExploring Cycles of Planning, Execution, and Evaluation. 9. DeploymentThe Real Work of the Final Phase of a Project.10. Artfulness in Creative Execution-Doing Due Diligence.Index.
Synopsis
This title explores the other side of the usability debate - why rejection of design can be just as ineffective as frivolous design. It teaches how to bring the principles of human psychology, creativity and understanding to website design. The author demonstrates creative methods for constructing bandwidth efficient sites that also connect with the user in the most satisfying way. The website includes Flash animated illustrations of the concepts discussed, as well as articles that correspond to each chapter., Is creativity the enemy of usability? How do you judge the success of a person's experience interacting with a web enterprise? Is the effectiveness of an online resource defined only by how "usable" it is? In Train of Thoughts , web strategy and design consultant John C. Lenker Jr. provides insight into how web enterprises must interact with people to be successful in the twenty-first century. Train of Thoughts is non-technical and written not only for web designers and developers, but also for any stakeholder in a web enterprise that has a vested interest in ensuring that their online resources become more meaningful and valuable. In this book, you'll learn to understand what motivates people's online behavior and then convert that motivation into online results; communicate with people effectively online so that they really understand what the value proposition of an online resource is; combine forward-thinking information design techniques with systems that pave experiential pathways for people to journey along in pursuit of their interests and goals; properly employ personalization to build relationships; understand the true role of creativity online; uncover screen-space designs that aid and inspire the mind; reconcile business objectives with stakeholder needs; approach process in a way that keeps projects on time, on budget, and on target; create online resources that actually work when they're completed; and actualize creative vision appropriately for the web.
LC Classification Number
TK5105.888.L465 2002

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

RetrogradeMN

100% positive Bewertungen3.7 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2001
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
We are a small, family run business based in Minnesota. My husband and children enjoy helping with procurement, marketing and shipping. We appreciate the opportunity to work together. We love saving ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'505)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ