|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

HUNTER OR HUNTED: TECHNOLOGY, INNOVATION AND COMPETITIVE By Dave Rochlin *VG+*

VintageAndmore2020
(1150)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $13,75
Ca.CHF 11,06
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,59) USPS Media MailTM.
Standort: Fairview Heights, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 7. Aug und Mi, 13. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:124684055421
Zuletzt aktualisiert am 23. Jun. 2022 16:58:57 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Subject
Technology
ISBN
9780324261288

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0324261284
ISBN-13
9780324261288
eBay Product ID (ePID)
45022271

Product Key Features

Number of Pages
320 Pages
Language
English
Publication Name
Hunter or Hunted? : Technology, Innovation and Competitive Strategy
Publication Year
2005
Subject
International / Economics, Management, Industrial Technology
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics
Author
Dave Rochlin
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.4 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-041890
Dewey Edition
22
Reviews
It was informative, well organized, very enjoyable to read, has many interesting and memorable examples, and fits well with my course., This would be a good text to adopt for the following reasons: readability, depth and breadth of coverage of topics, very thorough coverage of competitive advantage, vignettes (Boxes) make good class discussion points to drive home concepts, the text belongs in every office library so students would not sell it at the end of class. If it were available January 1, I would use it in the spring terms that starts in January.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
338.6/048
Table Of Content
Introduction : The Hunt. Part 1: SYSTEMS AND CONTEXT. 1. Risk and Behavioral Patterns Among Startups and Incumbents. 2. Technology Value and Delivery Systems. 3. Market Definition and Disruption. Part 2. LIFECYCLES, TIMING , AND EVOLUTION. 4. An Introduction to Technology Lifecycles and Their Drivers. 5. Innovators and Imitators. 6. Technology Enablers and Horizontal Supply. 7. Incumbent Adoption and Influence. Part 3. COMPETITIVE ADVANTAGE. 8. An Overview of Competitive Advantage. 9. Technology and Traditional Sources of Competitive Advantage. 10. Technology Specific Sources of Competitive Advantage.
Synopsis
For business executives, complexity and uncertainty often characterizes the competitive landscape and strategic choices surrounding technology and innovation. In this fascinating and enjoyable new read, e-business expert Dave Rochlin dispels many of the myths, and outlines the primary factors which determine why some firms thrive while others flop in adopting or introducing new technology. Drawing from his exhaustive research as well as his personal experiences as consultant, executive, and educator, Rochlin delivers practical advice to give readers a thorough understanding of the complex high-tech environment. He also provides numerous examples from other prominent experts in the field, enabling readers to learn from the mistakes and successes of those who have blazed the high-tech trail before them. Offering a holistic view of innovation, technology, and competitive strategy, this unique book blends contemporary and classical research theory, a historical perspective, and the current best practices from industry., Explores the strategies and decisions of managers working in technology-dependent industries. Designed to be relevent to a broad audience of IT professionals and general managers.
LC Classification Number
HD41.R63 2006

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

VintageAndmore2020

100% positive Bewertungen2.2 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2004
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
We love vintage everything from Clothing to Toys. If you are looking for something let us know. and maybe we can help you find it.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'065)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ