|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Medienethik und sozialer Wandel von Valerie Alia 9780415971997 (Taschenbuch, 2004)

RolandntheGoods
(1905)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $28,75
Ca.CHF 23,17
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Book is in Very Good Condition. Light shelfwear and a clean interior free of writing, underlining, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: San Diego, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 2. Aug und Do, 7. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:125064107682
Zuletzt aktualisiert am 12. Jul. 2022 04:04:52 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in Very Good Condition. Light shelfwear and a clean interior free of writing, underlining, ...
Educational Level
College
Subject
Philosophy
Year
2004
ISBN
9780415971997

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415971993
ISBN-13
9780415971997
eBay Product ID (ePID)
30778656

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Publication Name
Media Ethics and Social Change
Language
English
Publication Year
2004
Subject
Business Ethics, Media Studies, Journalism
Type
Textbook
Author
Valerie Alia
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science, Business & Economics
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
10.4 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
21
Reviews
..."of real use for university courses in journalism and media studies." -Terry Threadgold, Cardiff School of Journalism, Media and Cultural Studies
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
174.9/097
Table Of Content
AcknowledgmentsPreface1. Life, the universe and ethics I: everyday problems and ethical theories2. Life, the universe and ethics II: social scientific theories and ethical practice3. Lies, truths and realities: the search for a responsible practice4. The ethics of accuracy and inclusion: reflecting and respecting diversity5. The empire strikes forward: internationalisation of the media6. Struggle and spin: politics, politicians and the media7. A picture is worth a thousand...: ethics and images8. 'Trust me, I'm a friend': the ethics of interviewing9. Specialist media: entertaining and informing the public10. Changing technologies: prospects and problems11. Codes and principles: what (and where) are they, and are they useful?AppendicesA Notes on case analysisB Journalists and journalism on film: an ethics-based filmography and videography C Media ethics resources on the InternetD Codes of practice and statements of principlesBibliographyIndex
Synopsis
This book introduces students to the challenges of media ethics and socially responsible media practice. Using US and international case studies based on real-life experiences of journalists, newsmakers, policy makers, and consumers, Valerie Alia invites readers to examine the pressing ethical and moral questions faced by the media and develop strategies for ethical problem solving and decision-making., This text introduces students to the challenges of media ethics and socially responsible media practice. Using US and international case studies based on real-life experiences of journalists, newsmakers, policy makers, and consumers, Valerie Alia invites readers to examine the pressing ethical and moral questions faced by the media and develop strategies for ethical problem solving and decision-making. "Media Ethics and Social Change" engages with many contemporary debates about media bias, the ethics of interviewing, minority representation, tabloid journalism, military propaganda, and political spin. Designed for students, the book includes imaginative student exercises, valuable suggestions for further reading, and a useful appendix of ethics codes for all major international news outlets. This book is essential reading for any student of media and communication.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

RolandntheGoods

98,9% positive Bewertungen4.9 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2002
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to RolandntheGoods, a store to buy all your favorite modern casual and dress clothing. We sell jeans, shorts dresses, hats, shirts, sportswear, neck ties and bath and beauty for a variety of ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'708)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ