|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Lesefelder: Motive zum Schreiben gebraucht

Artikelzustand:
Gut
Preis:
US $4,33
Ca.CHF 3,87
Versand:
US $4,87 (ca. CHF 4,35) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Little Falls, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 1. Jul und Di, 9. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:125698779011

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Binding
Paperback
Product Group
Book
Weight
2 lbs
IsTextBook
Yes
ISBN
9780312446932
Subject Area
Education, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Fields of Readings : Motives for Writing
Publisher
Bedford/Saint Martin's
Item Length
9.1 in
Subject
Curricula, Rhetoric, Readers
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
David Hamilton, Robert Scholes, Carl H. Klaus, Nancy R. Comley, Nancy Sommers
Item Weight
32.5 Oz
Item Width
6.5 in
Number of Pages
864 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Because composition students will major in a wide variety of disciplines,Fields of Readingdraws on the major divisions of the curriculum -- arts and humanities, social sciences and public affairs, and sciences and technologies -- to present well-crafted and high-quality writing from these fields. Chosen by five editors who are all distinguished teachers and writers, the selections are organized in each division by writing purpose (reflecting, reporting, explaining, and arguing) in order to show how writing must be suited to a particular situation in order to be effective. Students are thus exposed to important readings by key voices in contemporary intellectual life -- the kind of thought-provoking pieces one expects to encounter in college. The unique dual organization by academic discipline and rhetorical purpose helps students to understand how subject, intent, and audience influence the form and style of their own writing.

Product Identifiers

Publisher
Bedford/Saint Martin's
ISBN-10
0312446934
ISBN-13
9780312446932
eBay Product ID (ePID)
57096873

Product Key Features

Number of Pages
864 Pages
Language
English
Publication Name
Fields of Readings : Motives for Writing
Publication Year
2006
Subject
Curricula, Rhetoric, Readers
Type
Textbook
Subject Area
Education, Language Arts & Disciplines
Author
David Hamilton, Robert Scholes, Carl H. Klaus, Nancy R. Comley, Nancy Sommers
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
32.5 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.5 in

Additional Product Features

Edition Number
8
Dewey Edition
21
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
808/.0427

Artikelbeschreibung des Verkäufers

mr.dustyoldbooks

mr.dustyoldbooks

100% positive Bewertungen
1.2 Tsd. Artikel verkauft

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (432)

-***s (234)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast shipping, secure packaging and product as described. Thank you!
-***s (234)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast shipping, secure packaging and product as described. Thank you!
d***s (11)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
fast shipping, well packaged, item just as described! thanks