|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Responding to the Call for - Taschenbuch, von Fenzel L. Mickey - sehr gut

BooksRun
(149762)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $24,12
Ca.CHF 19,63
Artikelzustand:
Sehr gut
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Philadelphia, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 21. Jun und Fr, 27. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:125888526845
Zuletzt aktualisiert am 17. Jun. 2025 07:40:28 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Book Title
Responding to the Call for Educational Justice: Transformative Ca
ISBN
9781641134293

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Information Age Publishing, Incorporated
ISBN-10
1641134291
ISBN-13
9781641134293
eBay Product ID (ePID)
26038439688

Product Key Features

Number of Pages
212 Pages
Language
English
Publication Name
Responding to the Call for Educational Justice : Transformative Catholic-Led Initiatives in Urban Education
Subject
Urban, Ethnic Studies / General, Educational Policy & Reform / Federal Legislation, Christian Education / General
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Religion, Social Science, Education
Author
Melodie Wyttenbach
Series
Contemporary Perspectives on Access, Equity, and Achievement Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
10.8 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2018-042093
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
379.26
Synopsis
The work presented in this volume attests to the innovative and successful educational alternatives designed and implemented by Catholic religious groups to improve educational, career, and life outcomes for urban children, adolescents, and adults placed at risk. These efforts have helped thousands of urban citizens break away from the chains of poverty and poor academic preparation to succeed in high school and beyond and secure a place of meaning and influence in adult society. In this volume, we examine the contributions of networks of schools, such as NativityMiguel and Cristo Rey schools in the U.S. and Canada and Fe y Alegría based in South America and operating in multiple countries, as well as more local initiatives. There is much to be learned from these initiatives that can improve urban education and this edited volume provides this opportunity to educators, planners, funders, and others who are inclined to invest in effective urban education. The perspectives taken in these chapters include current approaches to critical race theory, faith perspectives that promote justice, and the building of social capital and resilience to succeed academically despite considerable adversity associated with economic poverty. The chapters included here explore educational structures that communicate high expectations for student and teacher performance and provide individualized instruction, caring mentoring, and support beyond graduation in order to help develop men and women of confidence, skill, leadership, and integrity and ensure high levels of success in a world that tends to exclude them more than welcome them., This volume showcases innovative educational alternatives by Catholic groups to improve outcomes for urban at-risk populations. It examines networks like NativityMiguel and Cristo Rey schools, and Fe y Alegría. It explores critical race theory, faith perspectives, social capital, and resilience in education.
LC Classification Number
LC5115.R47 2018

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

BooksRun

99,3% positive Bewertungen800 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2014
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
BooksRun is an online seller of new and used books and textbooks. Best prices for books since 2014, we're a one-stop shop for all sorts of books, from fiction to textbooks. We're constantly expanding ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (165'409)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ