Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Bewertungsmode lle: Standpunkte auf - Taschenbuch, von Stufflebeam D.L. Madaus - gut
US $172,86
Ca.CHF 136,97
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Philadelphia, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 29. Jul und Mo, 4. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:125929028839
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Evaluation Models: Viewpoints on Educational and Human Services E
- ISBN
- 9789401738408
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Springer Netherlands
ISBN-10
9401738408
ISBN-13
9789401738408
eBay Product ID (ePID)
175792178
Product Key Features
Number of Pages
X, 509 Pages
Publication Name
Evaluation Models : Viewpoints on Educational and Human Services Evaluation
Language
English
Publication Year
2013
Subject
Administration / General, Training & Certification, Evaluation & Assessment, Testing & Measurement
Type
Textbook
Subject Area
Education
Series
Evaluation in Education and Human Services Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
28 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Series Volume Number
49
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Table Of Content
Program Evaluation: An Introduction.- Program Evaluation: A Historical Overview.- Models, Metaphors, and Definitions in Evaluation.- Foundational Models for 21st Century Program Evaluation.- Questions/Methods-Oriented Evaluation Models.- A Rationale for Program Evaluation.- Outcome Evaluation.- The Role of Testing in Evaluations.- The Discrepancy Evaluation Model.- The Role of Field Trials in Evaluating School Practices: A Rare Design.- Cost Analysis for Improved Educational Policymaking and Evaluation.- The Clarification Hearing: A Personal View of the Process.- Case Study Evaluations: A Decade of Progress?.- Educational Criticism as a form of Qualitative Inquiry.- Program Theory: Not Whether Programs Work but How They Work.- Improvement/Accountability-Oriented Evaluation Models.- Course Improvement through Evaluation.- Evaluation Ideologies.- The CIPP Model for Evaluation.- Accountability: Implications for State and Local Policymakers.- Social Agenda-Directed (Advocacy) Models.- Program Evaluation, Particularly Responsive Evaluation.- Epistemological and Methodological Bases of Naturalistic Inquiry.- Developing Discourses on Evaluation.- Steps of Empowerment Evaluation: From California to Cape Town.- Deliberative Democratic Evaluation in Practice.- Overarching Matters.- Utilization-focused Evaluation.- Professional Standards and Principles for Evaluations.- The Methodology of Metaevaluation.
Synopsis
Evaluation Models is an up-to-date revision of the classic text first published in 1983. Organized in three sections, the first includes a historical perspective on the growth of evaluation theory and practice and two comparative analyses of the various alternative perspectives on evaluation. The second section includes articles representing the major schools of thought about evaluation written by the leaders who have developed these schools and models. The final section describes and discusses the Standards for Program Evaluation and the reformation of program evaluation.
LC Classification Number
LB3050-3060.87
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
BooksRun
99,2% positive Bewertungen•835 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (173'080)
- t***p (1428)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThis is the third Easy Fake Book I bought and they are easy to play.
- r***m (1734)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat item, fast shipping.
- c***r (576)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufQuick shipping. Thank you!
Noch mehr entdecken:
- L. - Ron-Hubbard-Sachbuch Bücher,
- Dorothy-L. - Sayers-Belletristik-Bücher,
- Louis-L - ' - Amour-Belletristik-Bücher,
- Hörbücher L. Frank Baum,
- L. - Frank-Baum-Belletristik-Bücher,
- Dorothy-L. - Sayers-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- Louis-L - ' - Amour-Western-Belletristik-Bücher auf Deutsch,
- Louis-L - ' - Amour-Belletristik Literatur Bücher,
- Bücher L. - Frank-Baum-Belletristik-Jugendliche,
- Louis-L - ' - Amour-Western-Belletristik-Bücher