|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Bewertungsmodelle: Standpunkte auf - Taschenbuch, von Stufflebeam D.L. Madaus - gut

BooksRun
(156462)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $172,86
Ca.CHF 136,97
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Philadelphia, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 29. Jul und Mo, 4. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:125929028839
Zuletzt aktualisiert am 24. Jul. 2025 11:22:25 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Evaluation Models: Viewpoints on Educational and Human Services E
ISBN
9789401738408

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Springer Netherlands
ISBN-10
9401738408
ISBN-13
9789401738408
eBay Product ID (ePID)
175792178

Product Key Features

Number of Pages
X, 509 Pages
Publication Name
Evaluation Models : Viewpoints on Educational and Human Services Evaluation
Language
English
Publication Year
2013
Subject
Administration / General, Training & Certification, Evaluation & Assessment, Testing & Measurement
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
George F. Madaus
Series
Evaluation in Education and Human Services Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
28 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Series Volume Number
49
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Table Of Content
Program Evaluation: An Introduction.- Program Evaluation: A Historical Overview.- Models, Metaphors, and Definitions in Evaluation.- Foundational Models for 21st Century Program Evaluation.- Questions/Methods-Oriented Evaluation Models.- A Rationale for Program Evaluation.- Outcome Evaluation.- The Role of Testing in Evaluations.- The Discrepancy Evaluation Model.- The Role of Field Trials in Evaluating School Practices: A Rare Design.- Cost Analysis for Improved Educational Policymaking and Evaluation.- The Clarification Hearing: A Personal View of the Process.- Case Study Evaluations: A Decade of Progress?.- Educational Criticism as a form of Qualitative Inquiry.- Program Theory: Not Whether Programs Work but How They Work.- Improvement/Accountability-Oriented Evaluation Models.- Course Improvement through Evaluation.- Evaluation Ideologies.- The CIPP Model for Evaluation.- Accountability: Implications for State and Local Policymakers.- Social Agenda-Directed (Advocacy) Models.- Program Evaluation, Particularly Responsive Evaluation.- Epistemological and Methodological Bases of Naturalistic Inquiry.- Developing Discourses on Evaluation.- Steps of Empowerment Evaluation: From California to Cape Town.- Deliberative Democratic Evaluation in Practice.- Overarching Matters.- Utilization-focused Evaluation.- Professional Standards and Principles for Evaluations.- The Methodology of Metaevaluation.
Synopsis
Evaluation Models is an up-to-date revision of the classic text first published in 1983. Organized in three sections, the first includes a historical perspective on the growth of evaluation theory and practice and two comparative analyses of the various alternative perspectives on evaluation. The second section includes articles representing the major schools of thought about evaluation written by the leaders who have developed these schools and models. The final section describes and discusses the Standards for Program Evaluation and the reformation of program evaluation.
LC Classification Number
LB3050-3060.87

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

BooksRun

99,2% positive Bewertungen835 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2014
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
BooksRun is an online seller of new and used books and textbooks. Best prices for books since 2014, we're a one-stop shop for all sorts of books, from fiction to textbooks. We're constantly expanding ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (173'080)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ