|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Risikomanagement und Unsicherheit: Ein strategischer Ansatz Friberg, Richard

InflatableMadness
(353473)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $54,20
Ca.CHF 43,73
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Indian Trail, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 22. Aug und Fr, 29. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:126104480732
Zuletzt aktualisiert am 21. Apr. 2025 15:28:38 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
MPN
84 figures, 25 tables
Brand
The MIT Press
Style
ABIS_BOOK
ISBN
9780262528191

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
MIT Press
ISBN-10
0262528193
ISBN-13
9780262528191
eBay Product ID (ePID)
211785367

Product Key Features

Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Name
Managing Risk and Uncertainty-A Strategic Approach
Subject
Finance / Financial Risk Management, Finance / General, Decision-Making & Problem Solving, Economics / General, Corporate Finance / General
Publication Year
2015
Type
Textbook
Author
Richard Friberg
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
23.1 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-030654
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.15/5
Synopsis
A comprehensive framework for assessing strategies for managing risk and uncertainty, integrating theory and practice and synthesizing insights from many fields. This book offers a framework for making decisions under risk and uncertainty. Synthesizing research from economics, finance, decision theory, management, and other fields, the book provides a set of tools and a way of thinking that determines the relative merits of different strategies. It takes as its premise that we make better decisions if we use the whole toolkit of economics and related fields to inform our decision making. The text explores the distinction between risk and uncertainty and covers standard models of decision making under risk as well as more recent work on decision making under uncertainty, with a particular focus on strategic interaction. It also examines the implications of incomplete markets for managing under uncertainty. It presents four core strategies: a benchmark strategy (proceeding as if risk and uncertainty were low), a financial hedging strategy (valuable if there is much risk), an operational hedging strategy (valuable for conditions of much uncertainty), and a flexible strategy (valuable if there is much risk and/or uncertainty). The book then examines various aspects of these strategies in greater depth, building on empirical work in several different fields. Topics include price-setting, real options and Monte Carlo techniques, organizational structure, and behavioral biases. Many chapters include exercises and appendixes with additional material. The book can be used in graduate or advanced undergraduate courses in risk management, as a guide for researchers, or as a reference for management practitioners.
LC Classification Number
HD61.F75 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

InflatableMadness

97,3% positive Bewertungen704 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2002
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Absurd name. Absurd prices.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (480'174)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ