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Neu ohne Verpackung 100 % authentisch Jimmy Choo schwarz grob glitzer Galaxy Mule flache Einzelhandel $ 545
US $545,00
Ca.CHF 443,58
Artikelzustand:
“Item is brand new, never worn, without box. Comes with Jimmy Choo dust bag and care cards.”
Neu ohne Karton
Neuer, unbenutzter und nicht getragener Artikel, ohne oder nur teilweise in Originalverpackung (wie z. B. Originalkarton/‑tasche). Originaletiketten sind u. U. nicht mehr am Artikel befestigt.
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eBay-Artikelnr.:126535508206
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neu ohne Karton
- Hinweise des Verkäufers
- “Item is brand new, never worn, without box. Comes with Jimmy Choo dust bag and care cards.”
- Toe Shape
- Pointed Toe
- Country/Region of Manufacture
- Italy
- Department
- Women
- Style
- Mule
- Outsole Material
- Leather
- Theme
- Galaxy
- Type
- Flat
- Features
- Grosgrain bow, Coarse Glitter
- Upper Material
- Textile and leather
- Color
- Black
- Closure
- Slip On
- Brand
- Jimmy Choo
- Shoe Width
- B
- US Shoe Size
- assorted
- Lining Material
- Leather
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
topqualityliquidations
98,7% positive Bewertungen•89 Tsd. Artikel verkauft
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Verkäuferbewertungen (18'003)
- 6***_ (126)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufShoes are gorgeous and brand new as advertised -wrapping inside seems never opened. Cane quickly
- t***a (119)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufvery good experience
- e***b (144)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufUpon receiving my package from vendor it was also put in a plastic bag from USPS stating that : We sincerely regret the damage to your mail during handling by the Postal Service.Upon me receiving this package that was damaged it was open & empty.When I looked up Customer Service phone & USPS .com to report this ,It is stated that the sender should File a Claim since I didn't receive the item inside of the package. Please inform me on how this will be handled if possible or am to take the lost.