|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Die Realität ist kaputt: Warum Spiele uns besser machen und wie sie die...

littlebitofeverything888
(565)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $15,00
Ca.CHF 12,09
Artikelzustand:
Neu
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Roswell, New Mexico, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 1. Aug und Mo, 4. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:126949514502

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Artikel, dessen Originalverpackung (sofern zutreffend) nicht geöffnet oder entfernt wurde. Der ...
Type
Audiobook
Length
Unabridged
Narrative Type
Non-Fiction
ISBN
9781491592069

Über dieses Produkt

Product Information

More than 174 million Americans are gamers, and the average young person in the U.S. will spend 10,000 hours gaming by the age of 21. According to world-renowned game designer Jane McGonigal, the reason for this mass exodus to virtual worlds is that videogames are increasingly fulfilling genuine human needs. In this groundbreaking exploration of the power and future of gaming, McGonigal reveals how we can use the lessons of game design to fix what is wrong with the real world. Drawing on positive psychology, cognitive science, and sociology, Reality is Broken uncovers how game designers have hit on core truths about what makes us happy and utilized these discoveries to astonishing effect in virtual environments. Videogames consistently provide the exhilarating rewards, stimulating challenges, and epic victories that are so often lacking in the real world. But why, McGonigal asks, should we use the power of games for escapist entertainment alone? Her research suggests that gamers are expert problem-solvers and collaborators because they regularly cooperate with other players to overcome daunting virtual challenges, and she helped pioneer a fast-growing genre of games that aims to turn game-play to socially positive ends. In Reality is Broken , she reveals how these new alternate reality games are already improving the quality of our daily lives, fighting social problems such as depression and obesity, and addressing vital 21st-century challenges--and she forecasts the thrilling possibilities that lie ahead. "As addictive as Tetris, McGonigal's penetrating, entertaining look into gaming culture is a vibrant mix of technology, psychology, and sociology, told with the vision of a futurist and the deft touch of a storyteller." -- Publishers Weekly (starred review)

Product Identifiers

Publisher
Brilliance Publishing, Inc.
ISBN-10
1491592060
ISBN-13
9781491592069
eBay Product ID (ePID)
219450764

Product Key Features

Book Title
Reality Is Broken : Why Games Make Us Better and How They Can Change the World
Topic
Video & Electronic, Essays
Publication Year
2015
Language
English
Genre
Games & Activities, Social Science
Author
Jane Mcgonigal
Format
CD Mp3

Dimensions

Item Height
0.5in
Item Length
6.8in
Item Width
5.2in
Item Weight
2.7 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Number of Volumes
1 Vol.
Dewey Decimal
306.4/87
Edition Description
Unabridged Edition

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

littlebitofeverything888

99,4% positive Bewertungen1.3 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2014
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (422)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ