
Vorhersehbar irrational: Die verborgenen Kräfte, die unsere Entscheidungen prägen
US $4,24US $4,24
So, 15. Jun, 14:47So, 15. Jun, 14:47
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Vorhersehbar irrational: Die verborgenen Kräfte, die unsere Entscheidungen prägen
US $4,24
Ca.CHF 3,47
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Little Falls, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 27. Jun und Do, 3. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:127085493658
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2008
- ISBN
- 9780061353239
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
006135323X
ISBN-13
9780061353239
eBay Product ID (ePID)
18038208694
Product Key Features
Book Title
Predictably Irrational : the Hidden Forces That Shape Our Decisions
Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Year
2008
Topic
Consumer Behavior, Decision-Making & Problem Solving, General
Illustrator
Yes
Genre
Education, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.3 in
Item Weight
19.2 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
6.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2008-273863
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
153.8/3
Synopsis
Why do our headaches persist after taking a one-cent aspirin but disappear when we take a 50-cent aspirin? Why does recalling the Ten Commandments reduce our tendency to lie, even when we couldn't possibly be caught? Why do we splurge on a lavish meal but cut coupons to save twenty-five cents on a can of soup? Why do we go back for second helpings at the unlimited buffet, even when our stomachs are already full? And how did we ever start spending $4.15 on a cup of coffee when, just a few years ago, we used to pay less than a dollar? When it comes to making decisions in our lives, we think we're in control. We think we're making smart, rational choices. But are we? In a series of illuminating, often surprising experiments, MIT behavioral economist Dan Ariely refutes the common assumption that we behave in fundamentally rational ways. Blending everyday experience with groundbreaking research, Ariely explains how expectations, emotions, social norms, and other invisible, seemingly illogical forces skew our reasoning abilities. Not only do we make astonishingly simple mistakes every day, but we make the same types of mistakes, Ariely discovers. We consistently overpay, underestimate, and procrastinate. We fail to understand the profound effects of our emotions on what we want, and we overvalue what we already own. Yet these misguided behaviors are neither random nor senseless. They're systematic and predictable-making us predictably irrational. From drinking coffee to losing weight, from buying a car to choosing a romantic partner, Ariely explains how to break through these systematic patterns of thought to make better decisions. Predictably Irrational will change the way we interact with the world-one small decision at a time., In the tradition of "Freakonomics" and "Blink," a behavioral economist argues that human behavior is often anything but rational--that thoughts are not random, but instead are systematic and predictable.
LC Classification Number
BF448.A75 2008
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ZBK Books
99,1% positive Bewertungen•758 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (183'820)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (183'820)
- r***r (128)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufShipped fast
- i***t (4739)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent transaction in every way. Many thanks! A+++
- a***c (698)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem was just as described.
- d***1 (369)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem arrived quickly and exactly as described, thank you very much!
Noch mehr entdecken:
- The Face Zeitschriften,
- The Culinary Chronicle Kochbücher,
- Frederick-the-Great-Belletristik - Bücher,
- The Walking Dead Belletristik-Bücher,
- Frederick-the-Great-Sachbuch Bücher,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Buchreihe Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- Masters of the Universe Buchreihe Hörbücher und Hörspiele mit Kinder- & Jugendliteratur,
- Hörbücher und Hörspiele Masters of the Universe Buchreihe Deutsche Kassette