Bild 1 von 8








Galerie
Bild 1 von 8








Ähnlichen Artikel verkaufen?
Interior Design von John Pile (2007, Trade Paperback)
US $45,00
Ca.CHF 35,98
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $7,47 (ca. CHF 5,97) USPS Media MailTM.
Standort: Dickson, Tennessee, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 17. Okt und Di, 21. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:127316280537
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780132408905
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132408902
ISBN-13
9780132408905
eBay Product ID (ePID)
57118026
Product Key Features
Number of Pages
608 Pages
Publication Name
Interior Design
Language
English
Publication Year
2007
Subject
Interior Design / General, Fashion & Accessories
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Design, Architecture
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1 in
Item Weight
59.4 Oz
Item Length
11.4 in
Item Width
8.6 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2006-050317
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
729
Table Of Content
Chapter 1- Introduction Chapter 2- Design Quality Chapter 3- Design Basics Chapter 4- Design History Chapter 5- The Design Process Chapter 6- Planning Chapter 7- Human Factors and Social Responsibility Chapter 8- Interior Design for Special Needs Chapter 9- Materials and Their Uses Chapter 10- Color Chapter 11- Lighting Chapter 12- Textiles Chapter 13- Furniture Chapter 14- Accessories, Art, Signage Chapter 15- Mecahnical Systems Chapter 16- Special-Purpose Spaces Chapter 17- Public Interiors Chapter 18- The Business of Interior Design
Edition Description
Revised edition
Synopsis
"For one/two-semester introductory courses in Interior Design." A comprehensive, applications-oriented introduction to the evolving field of interior design, with a focus on the challenges facing designers in the 21st century. Emphasizing good solutions to real problems by examining best practices from the past and present, the author details case studies using a broad range of projects from modest home and work-place designs, to public areas, to full professional involvement in large commercial spaces., For one/two-semester or quarter introductory courses in Interior Design. Interior Design is the leading introduction to the field of interior design. Lavishly illustrated and comprehensive in its scope, this text focuses on the range of challenges facing designers in the 21st century. It helps students devise creative solutions to real design problems by examining best practices from today's great designers. The author provides unique and compelling case studies from a broad range of projects from home and work-place designs, to public areas, to full professional involvement in large commercial spaces., For one/two-semester introductory courses in Interior Design. A comprehensive, applications-oriented introduction to the evolving field of interior design, with a focus on the challenges facing designers in the 21st century. Emphasizing good solutions to real problems by examining best practices from the past and present, the author details case studies using a broad range of projects from modest home and work-place designs, to public areas, to full professional involvement in large commercial spaces.
LC Classification Number
NK2110.F678 2007
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Walkers Books
99,6% positive Bewertungen•7.9 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (2'849)
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling op tijd geleverd zonder problemen
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling op tijd geleverd zonder problemen
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling op tijd geleverd zonder problemen
Noch mehr entdecken:
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- John Grisham Belletristik-Bücher,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Hörspiele Geisterjäger John Sinclair,
- John Grisham Belletristik Romane,
- John Irving Belletristik-Bücher,
- John Grisham Thriller Bücher Belletristik,
- John Grisham Literatur Bücher Belletristik,
- John-Le-Carré-Belletristik - Bücher