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CIM Coursebook Stakeholder Marketing,Davi d Harris, Julia McColl, Neil Botten
£21,48
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 23,89
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:132755542525
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Title
- CIM Coursebook Stakeholder Marketing
- ISBN
- 9780750689663
Über dieses Produkt
Product Information
'Butterworth-Heinemann's CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful aids in helping students understand the complexities of marketing. The discussion and practical application of theories and concepts, with relevant examples and case studies, should help readers make immediate use of their knowledge and skills gained from the qualifications.' Professor Keith Fletcher, Director of Education, The Chartered Institute of Marketing 'Here in Dubai, we have used the Butterworth-Heinemann Coursebooks in their various forms since the very beginning and have found them most useful as a source of recommended reading material as well as examination preparation.' Alun Epps, CIM Centre Co-ordinator, Dubai University College, United Arab Emirates Butterworth-Heinemann's official CIM Coursebooks are the definitive companions to the CIM professional marketing qualifications. The only study materials to be endorsed by The Chartered Institute of Marketing (CIM), all content is carefully structured to match the syllabus and is written in collaboration with the CIM faculty.Now in full colour and a new student friendly format, key information is easy to locate on each page. Each chapter is packed full of case studies, study tips and activities to test your learning and understanding as you go along. .The coursebooks are the only study guide reviewed and approved by CIM (The Chartered Institute of Marketing). .Each book is crammed with a range of learning objectives, cases, questions, activities, definitions, study tips and summaries to support and test your understanding of the theory. .Past examination papers and examiners' reports are available online to enable you to practise what has been learned and help prepare for the exam and pass first time. .Extensive online materials support students and tutors at every stage. Based on an understanding of student and tutor needs gained in extensive research, brand new online materials have been designed specifically for CIM students and created exclusively for Butterworth-Heinemann. Check out exam dates on the Online Calendar, see syllabus links for each course, and access extra mini case studies to cement your understanding. Explore marketingonline.co.uk and access online versions of the coursebooks and further reading from Elsevier and Butterworth-Heinemann.I NTERACTIVE, FLEXIBLE, ACCESSIBLE ANY TIME, ANY PLACE www.marketingonline.co.uk * Written specially for the Customer Communications module by the Level Verifier * The only coursebook fully endorsed by CIM * Contains past examination papers and examiners' reports to enable you to practise what has been learned and help prepare for the exam
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780750689663
eBay Product ID (ePID)
92059133
Product Key Features
Number of Pages
240 Pages
Publication Name
Stakeholder Marketing: 2008/09
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2008
Type
Textbook
Series
Cim Coursebook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
246 mm
Item Width
189 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Artikelbeschreibung
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 724 4981 18
Informationen zur Produktsicherheit und Barrierefreiheit
Info zu diesem Verkäufer
Chiron_Media_Store
99,5% positive Bewertungen•4.6 Mio. Artikel verkauft
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Verkäuferbewertungen (1'423'534)
- r***b (683)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufVery quick delivery...and good condition..Thankyou..
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