Communicating Change: Winning Employee Support for New Business Goals by Sandar

mprater52
(152)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $5,99
Ca.CHF 4,82
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Waynesville, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 7. Nov und Fr, 14. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:134710550356
Zuletzt aktualisiert am 28. Mai. 2025 14:38:53 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9780070364523
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0070364524
ISBN-13
9780070364523
eBay Product ID (ePID)
28036

Product Key Features

Edition
2
Book Title
Communicating Change: Winning Employee Support for New Business Goals
Number of Pages
252 Pages
Language
English
Topic
Human Resources & Personnel Management
Publication Year
1994
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Sandar Larkin, T. J. Larkin
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
18.3 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
93-029248
Dewey Edition
20
Dewey Decimal
658.406
Table Of Content
Part I: Communicate Directly to Supervisors.Target Supervisors.Don't Go Directly to the Front Line.Don't Trickle Down through Middle Management.Middle Managers: Improving Their Communication.Communicating Customer Service.Communicating New Technology.Communicating a Downsizing.Communication Training is Not the Answer.Making Supervisors Number One Priority.Part II: Use Face-to-Face Communication.If It's Not Face-to-Face, It's Not Communication.Video.Briefing Meetings.Company Newspaper.Suggestion Schemes.Employee Attitude Surveys.Putting Your Communication to the Test.Part III: Communicate Relative Performance of Local Work Area.Your Employees Don't Care About the Company.Communicating Quality: Better or Worse Than Competitor's.Communicating Quality: Looking In-House.Communicating Customer Service Performance.Stop Communicating Values.If You're the Boss, Communicate Performance.How to Communicate When Everything is Uncertain.
Synopsis
When a company decides to make a major organizational change­­whether it's a new emphasis on customer service, quality management, restructuring or downsizing­­managers must get the message through to front-line employees, and enlist their support...or the changes will create more turmoil than progress. Written for busy managers at all levels, Communicating Change offers specific prescriptions for effecting successful change centered around three guiding principles: Conveying the message through supervisors Communicating face-to-face Making the changes relevant to each work area In addition, a variety of helpful forms, checklists, sample communications, and surveys help managers to quickly put these principles into action., When a company decides to make a major organizational changewhether it's a new emphasis on customer service, quality management, restructuring or downsizingmanagers must get the message through to front-line employees, and enlist their support...or the changes will create more turmoil than progress. Written for busy managers at all levels, Communicating Change offers specific prescriptions for effecting successful change centered around three guiding principles: Conveying the message through supervisors Communicating face-to-face Making the changes relevant to each work area In addition, a variety of helpful forms, checklists, sample communications, and surveys help managers to quickly put these principles into action. "
LC Classification Number
HF5549.5.C6T15 1994

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

mprater52

100% positive Bewertungen90 Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2003
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (29)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • 1***4 (360)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping, amazing packaging, product exactly as described, highly recommended!!! A++++++
  • _***e (502)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Excellent seller, arrived quickly in great condition! TY!
  • n***b (1756)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Item as described. Would buy from this seller again.