|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion and Purpose by Tony Hsieh...

Artikelzustand:
Gut
Preis:
AU $22,00
Ca.CHF 13,32
Versand:
AU $50,00 (ca. CHF 30,27) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Weitere Detailsfür Versand
Standort: Liverpool, NSW, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 3. Jun und Di, 11. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:134722130002
Zuletzt aktualisiert am 11. Feb. 2024 15:13:20 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9780446563048
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Delivering Happiness: a Path to Profits, Passion and Purpose
Item Height
236mm
Author
Tony Hsieh
Publisher
Little, Brown & Company
Item Width
157mm
Subject
Business
Item Weight
460g
Number of Pages
272 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. Even better, he shows how creating happiness and record results go hand-in-hand. He starts with the 'Why' in a section where he narrates his quest to understand the science of happiness. Then he runs through the ten Zappos 'Core Values' such as 'Deliver WOW through Service,' 'Create Fun and A Little Weirdness' and 'Build a Positive Team and Family Spirit' and explains how you and your colleagues should come up with your own. Hsieh then details many of the unique practices at Zappos that have made it the success it is today, such as the philosphy of allocating marketing money into the customer experience, thereby allowing repeat customers and word-of-mouth be their true form of marketing. He also explains why Zappos's main priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else - great customer service, long-term branding - will happen on its own. Finally, Hsieh explains how Zappos employees actually apply the Core Values to improving their lives outside of work - and to making a difference in their communities and the world

Product Identifiers

Publisher
Little, Brown & Company
ISBN-13
9780446563048
eBay Product ID (ePID)
94764202

Product Key Features

Author
Tony Hsieh
Publication Name
Delivering Happiness: a Path to Profits, Passion and Purpose
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
236mm
Item Width
157mm
Item Weight
460g

Additional Product Features

Title_Author
Tony Hsieh
Country/Region of Manufacture
United States

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Jed's Bookstore

Jed's Bookstore

99,7% positive Bewertungen
5.7 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (1'885)

r***z (146)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Absolutely Awesome! Package came in great time, accurately described, came brand new. SO Happy with it.
m***y (182)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Shoes in great condition as described. Thank you.
_***a (254)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent ebayer