|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketingfehler & Erfolge von Robert F. Harttley - 8. Aufl., 25. Jahrestag Taschenbuch

It Was the Best of Times for a Book
(1646)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $2,60
Ca.CHF 2,10
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
There is minimal wear to the covers and binding. The pages have no marks/writing but the first page ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gutes tun. Dieser Verkauf kommt wohltätigen Zwecken zugute.
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Abholung:
Kostenlose Abholung in Pierce, Colorado, USA.
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,60) USPS Media MailTM.
Standort: Pierce, Colorado, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 1. Aug und Di, 5. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:134748153809

10% des Verkaufs dieses Artikels kommen Retired Police Canine Foundation zugute

RPCF is a 501 (c)3 charity. We assist with medical bills, food and supplies to help with owning a retired police or military K9. www.rpk9.org
  • Offizielles eBay für Charity-Angebot. Mehr erfahren
  • Verkauf zugunsten einer geprüften gemeinnützigen Partnerorganisation.

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“There is minimal wear to the covers and binding. The pages have no marks/writing but the first ...
Subject Area
Business Informatics
Educational Level
Adult & Further Education
Personalized
No
Level
Intermediate, Advanced, Business
Features
25th Anniversary Edition
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Business Studies, Marketing
ISBN
9780471370604

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471370606
ISBN-13
9780471370604
eBay Product ID (ePID)
499745

Product Key Features

Number of Pages
368 Pages
Publication Name
Marketing Mistakes and Successes
Language
English
Publication Year
2000
Subject
Marketing / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Robert F. Hartley
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
15.5 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
00-038172
Dewey Edition
22
Reviews
"...a valuable insight into the real marketing world" (Marketing Book of the Week, 25th January 2001)
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.800973
Table Of Content
MARKETING WARS. Cola Wars: Pepsi vs. Coca-Cola. Sneaker Wars: Reebok vs. Nike. Airliner Wars: Airbus vs. Boeing. Hamburger Wars: Burger King vs. McDonald2s. GREAT COMEBACKS. Continental Airlines-From the Ashes. IBM-A Fading Giant Rejuvenates. CRISIS MANAGEMENT. Met Life-Underresponding to a Crisis. Perrier-Overresponding to a Crisis. United Way-A Not-for-Profit Tries to Cope with Image Destruction. Johnson & Johnson-The Classic Masterpiece for Handling a Major Crisis. MARKETING MANAGEMENT MISTAKES. Toys "R" Us-A Category Killer Falters. Boston Chicken and Planet Hollywood-It Takes More Than Hype. Borden-Letting Brands Wither. Disney-Euro Disney and Other Stumbles. Coors-What2s Wrong with Being Number Three? Maytag-Bungling a Promotion in England. Rubbermaid-Perils of Not Satisfying a Major Customer. NOTABLE MARKETING SUCCESSES. Vanguard-Success With Minimal Marketing. Southwest Airlines-"Try to Match Our Prices". Wal-Mart-The Unstoppable. ETHICAL MISTAKES. ADM-Price Fixing and Political Cronyism. Tobacco-An Industry Beleaguered. Conclusions: What Can Be Learned?
Synopsis
This best-selling casebook presents a series of fascinating scenarios that lets the reader learn from some of today's most prominent business players. In a lively, conversational style, Robert Hartley provides play-by-play analyses of the decisions and practices that led to major marketing wars, comebacks, mistakes, and successes- many of these in today's headlines. These real-life war stories are packed with practical tips, insider insights, and marketing wisdom., Take a behind-the-scenes look at today2s biggest marketing mistakes and successes! You can gain valuable, real-world marketing wisdom by taking a behind-the-scenes look at some of today2s most notable marketing successes and failures. With the new 25th anniversary edition of this best-selling casebook, you2ll learn how to make better marketing decisions, implement strategies, avoid pitfalls, and seize opportunities! In a lively, conversational style, Robert Hartley Provides play-by-play analyses of the actual decisions and practices that lead to major marketing wars, comebacks, crises, and triumphs at top corporations. These real-life war stories are packed with practical tips and insider insights that will serve you throughout your career. Fully revised and updated, this Eighth Edition features 13 exciting new cases, including: Cola Wars: Pepsi vs. Coca-Cola Sneaker Wars: Reebok vs. Nike Airliner Wars: Airbus vs. Boeing Hamburger Wars: Burger King vs. McDonald2s Continental Airlines-From theA Ashes Perrier-Overresponding to a Crisis Johnson & Johnson-The Classic Masterpiece for Handling a Major Crisis Toys "R" Us-A Category Killer Falters Boston Chicken/Planet Hollywood-It Takes More Than Hype Coors-What2s Wrong with Being Number Three? Rubbermaid-Perils of Not Satisfying a Major Customer Vanguard-Success With Minimal Marketing Wal-Mart-The Unstoppable
LC Classification Number
HF5415.1.H37 2000

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

It Was the Best of Times for a Book

100% positive Bewertungen5.7 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2021
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to IT WAS THE BEST OF TIMES FOR A BOOK! You will find an ever changing selection of books, music, toys and collectibles. Browse through the store and I'm sure you'll find something that piques ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'954)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ