Bild 1 von 12












Galerie
Bild 1 von 12












Ähnlichen Artikel verkaufen?
Marketingfehle r & Erfolge von Robert F. Harttley - 8. Aufl., 25. Jahrestag Taschenbuch
US $2,60
Ca.CHF 2,10
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“There is minimal wear to the covers and binding. The pages have no marks/writing but the first page ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Abholung:
Kostenlose Abholung in Pierce, Colorado, USA.
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,60) USPS Media MailTM.
Standort: Pierce, Colorado, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 1. Aug und Di, 5. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:134748153809
10% des Verkaufs dieses Artikels kommen Retired Police Canine Foundation zugute
- Offizielles eBay für Charity-Angebot. Mehr erfahren
- Verkauf zugunsten einer geprüften gemeinnützigen Partnerorganisation.
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- Subject Area
- Business Informatics
- Educational Level
- Adult & Further Education
- Personalized
- No
- Level
- Intermediate, Advanced, Business
- Features
- 25th Anniversary Edition
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Subject
- Business Studies, Marketing
- ISBN
- 9780471370604
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471370606
ISBN-13
9780471370604
eBay Product ID (ePID)
499745
Product Key Features
Number of Pages
368 Pages
Publication Name
Marketing Mistakes and Successes
Language
English
Publication Year
2000
Subject
Marketing / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
15.5 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
00-038172
Dewey Edition
22
Reviews
"...a valuable insight into the real marketing world" (Marketing Book of the Week, 25th January 2001)
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.800973
Table Of Content
MARKETING WARS. Cola Wars: Pepsi vs. Coca-Cola. Sneaker Wars: Reebok vs. Nike. Airliner Wars: Airbus vs. Boeing. Hamburger Wars: Burger King vs. McDonald2s. GREAT COMEBACKS. Continental Airlines-From the Ashes. IBM-A Fading Giant Rejuvenates. CRISIS MANAGEMENT. Met Life-Underresponding to a Crisis. Perrier-Overresponding to a Crisis. United Way-A Not-for-Profit Tries to Cope with Image Destruction. Johnson & Johnson-The Classic Masterpiece for Handling a Major Crisis. MARKETING MANAGEMENT MISTAKES. Toys "R" Us-A Category Killer Falters. Boston Chicken and Planet Hollywood-It Takes More Than Hype. Borden-Letting Brands Wither. Disney-Euro Disney and Other Stumbles. Coors-What2s Wrong with Being Number Three? Maytag-Bungling a Promotion in England. Rubbermaid-Perils of Not Satisfying a Major Customer. NOTABLE MARKETING SUCCESSES. Vanguard-Success With Minimal Marketing. Southwest Airlines-"Try to Match Our Prices". Wal-Mart-The Unstoppable. ETHICAL MISTAKES. ADM-Price Fixing and Political Cronyism. Tobacco-An Industry Beleaguered. Conclusions: What Can Be Learned?
Synopsis
This best-selling casebook presents a series of fascinating scenarios that lets the reader learn from some of today's most prominent business players. In a lively, conversational style, Robert Hartley provides play-by-play analyses of the decisions and practices that led to major marketing wars, comebacks, mistakes, and successes- many of these in today's headlines. These real-life war stories are packed with practical tips, insider insights, and marketing wisdom., Take a behind-the-scenes look at today2s biggest marketing mistakes and successes! You can gain valuable, real-world marketing wisdom by taking a behind-the-scenes look at some of today2s most notable marketing successes and failures. With the new 25th anniversary edition of this best-selling casebook, you2ll learn how to make better marketing decisions, implement strategies, avoid pitfalls, and seize opportunities! In a lively, conversational style, Robert Hartley Provides play-by-play analyses of the actual decisions and practices that lead to major marketing wars, comebacks, crises, and triumphs at top corporations. These real-life war stories are packed with practical tips and insider insights that will serve you throughout your career. Fully revised and updated, this Eighth Edition features 13 exciting new cases, including: Cola Wars: Pepsi vs. Coca-Cola Sneaker Wars: Reebok vs. Nike Airliner Wars: Airbus vs. Boeing Hamburger Wars: Burger King vs. McDonald2s Continental Airlines-From theA Ashes Perrier-Overresponding to a Crisis Johnson & Johnson-The Classic Masterpiece for Handling a Major Crisis Toys "R" Us-A Category Killer Falters Boston Chicken/Planet Hollywood-It Takes More Than Hype Coors-What2s Wrong with Being Number Three? Rubbermaid-Perils of Not Satisfying a Major Customer Vanguard-Success With Minimal Marketing Wal-Mart-The Unstoppable
LC Classification Number
HF5415.1.H37 2000
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
It Was the Best of Times for a Book
100% positive Bewertungen•5.7 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (1'954)
- h***c (5)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat condition, thanks!
- i***e (792)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAll good
- f***s (483)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufLove it! Fast delivery
Noch mehr entdecken:
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Erfolg,
- Bücher über Erfolg Sachbuch,
- Robert-Kirkman-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Nora-Roberts-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Robert-Crais-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Robert-Jordan-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Robert-A. - Heinlein-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- Bücher Robert-Ludlum-Taschenbuch-Belletristik auf Deutsch,
- Deutsche Bücher über Erfolg Sachbuch,
- Nora-Roberts-Taschenbuch-Krimis - & -Thriller-Belletristik-Bücher