|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Seeing into Screens: Eye Tracking and the Moving Image by Professor Tessa Dwyer

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
AU $135,80
Ca.CHF 80,54
Versand:
Kostenlos International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Weitere Detailsfür Versand
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 1. Jul und Mo, 15. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:134919040339
Zuletzt aktualisiert am 30. Mär. 2024 08:13:06 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781501354922
Book Title
Seeing into Screens
ISBN
9781501354922
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Subject Area
Developmental Psychology
Language
English
Publication Name
Seeing Into Screens: Eye Tracking and the Moving Image
Item Height
229mm
Author
Professor Tessa Dwyer, Claire Perkins, Sean Redmond, Jodi Sita
Publisher
Bloomsbury Publishing PLC
Item Width
152mm
Item Weight
390g
Number of Pages
288 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Seeing into Screens: Eye Tracking and the Moving Image is the first dedicated anthology that explores vision and perception as it materializes as viewers watch screen content. While nearly all moving image research either 'imagines' how its audience responds to the screen, or focuses upon external responses, this collection utilizes the data produced from eye tracking technology to assess seeing and knowing, gazing and perceiving. The editors divide their collection into the following four sections: eye tracking performance, which addresses the ways viewers respond to screen genre, actor and star, auteur, and cinematography; eye tracking aesthetics which explores the way viewers gaze upon colour, light, movement, and space; eye tracking inscription, which examines the way the viewer responds to subtitles, translation, and written information found in the screen world; and eye tracking augmentation which examines the role of simulation, mediation, and technological intervention in the way viewers engage with screen content. At a time when the nature of viewing the screen is extending and diversifying across different platforms and exhibitions, Seeing into Screens is a timely exploration of how viewers watch the screen.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing PLC
ISBN-13
9781501354922
eBay Product ID (ePID)
12046373303

Product Key Features

Subject Area
Developmental Psychology
Author
Professor Tessa Dwyer, Claire Perkins, Sean Redmond, Jodi Sita
Publication Name
Seeing Into Screens: Eye Tracking and the Moving Image
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
390g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Sean Redmond, Professor Tessa Dwyer, Claire Perkins, Jodi Sita

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
thenilestore

thenilestore

98,2% positive Bewertungen
3.3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'429'917)

o***e (225)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thankyou, it’s in perfect condition
7***m (222)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great product
l***l (277)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Amazing all round