|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde verkauft am Mo, 24. Jun um 11:53.
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Rethinking Teacher Supervision and Evaluation: How to Work Smart, Build C - GOOD

midwest65
  • (906)
  • Angemeldet als privater Verkäufer
    Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $9,99
Ca.CHF 8,50
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Like new-never been read.
    Wurde auch von anderen Nutzern gekauft. Schon 1 verkauft.
    Versand:
    Kostenlos USPS Media MailTM.
    Standort: North Chili, New York, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Mi, 25. Sep und Fr, 27. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
    Zahlungen:
        

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:135053953967
    Zuletzt aktualisiert am 19. Jun. 2024 11:52:42 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Neuwertig
    Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Hinweise des Verkäufers
    “Like new-never been read.”
    Brand
    Unbranded
    Book Title
    Rethinking Teacher Supervision and Evaluation: How to Work Smart
    MPN
    Does not apply
    ISBN
    9781118336724
    Subject Area
    Education
    Publication Name
    Rethinking Teacher Supervision and Evaluation : How to Work Smart, Build Collaboration, and Close the Achievement Gap
    Publisher
    Wiley & Sons, Incorporated, John
    Item Length
    15.2 in
    Subject
    Administration / General, Administration / Facility Management, Administration / School Superintendents & Principals, Teaching Methods & Materials / General
    Publication Year
    2013
    Type
    Textbook
    Format
    Trade Paperback
    Language
    English
    Item Height
    1.4 in
    Author
    Kim Marshall
    Item Weight
    16 Oz
    Item Width
    10.6 in
    Number of Pages
    240 Pages

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Wiley & Sons, Incorporated, John
    ISBN-10
    1118336720
    ISBN-13
    9781118336724
    eBay Product ID (ePID)
    143613733

    Product Key Features

    Number of Pages
    240 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Rethinking Teacher Supervision and Evaluation : How to Work Smart, Build Collaboration, and Close the Achievement Gap
    Subject
    Administration / General, Administration / Facility Management, Administration / School Superintendents & Principals, Teaching Methods & Materials / General
    Publication Year
    2013
    Type
    Textbook
    Author
    Kim Marshall
    Subject Area
    Education
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    1.4 in
    Item Weight
    16 Oz
    Item Length
    15.2 in
    Item Width
    10.6 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    2
    Intended Audience
    Trade
    Dewey Edition
    22
    Dewey Decimal
    371.14/4
    Table Of Content
    The Author vii Acknowledgments viii Introduction 1 One The Challenge: Closing the Achievement Gap 7 Two Supervision and Evaluation: Why We Need a New Approach 19 Three Mini-Observations 1: A System Is Born 43 Four Mini-Observations 2: Doing Them Right 57 Five Curriculum Design: The Foundation of Good Teaching 87 Six Interim Assessments: Using During-the-Year Evidence of Learning to Continuously Improve and Evaluate Instruction 103 Seven Rubrics: Potent, Efficient End-of-Year Evaluation Tools 123 Eight Time Management: Doing First Things First 157 Nine The Role of the Superintendent 173 Ten Putting It All Together 195 Appendix A A Slim Curriculum Expectations Booklet: Atlantic Elementary School, Grade 4 Learning Expectations 199 Appendix B Examples of Brief Write-Ups after Mini-Observations 213 Appendix C A Comparison of Rubrics 219 Bibliography 221 Index 227
    Synopsis
    Teacher supervision and evaluation that emphasizes fairness, excellence, and achievement In this thoroughly revised and updated edition of his bestselling book, education expert Kim Marshall shows how to break away from the typical and often ineffective evaluation approaches in which principals use infrequent classroom visits or rely on standardized test scores to assess a teacher's performance. Marshall proposes a broader framework for supervision and evaluation that enlists teachers in improving the performance of all students. Revised edition of the classic book on teacher supervision and evaluation Includes thoughts on iPad and iPhone aps for classroom observation Offers new chart on how principals can manage ten mini-observations per teacher per year Contains new thoughts on merit pay, a different approach to the test-score argument from Arne Duncan This vital resource also includes extensive tools and advice for managing time as well as ideas for using supervision and evaluation practices to foster teacher professional development., Rethinking Teacher Supervision and EvaluatioN Second Edition In this thoroughly revised and updated resource, education expert Kim Marshall reveals why principals should reject the typical and often ineffective evaluation approaches, in which they use infrequent classroom visits or rely on standardized test scores, to assess a teacher's performance. As an antidote, Marshall offers a time-tested framework for supervision and evaluation that enlists teachers in improving the performance of all students. The book focuses on four strategies principals can take that make a real-world difference in the classroom: Making short, unannounced classroom visits followed by one-on-one feedback conversations; Participating much more actively in the curriculum unit-planning process; Working with teacher teams to analyze and follow up on interim assessment results; and Using rubrics for end-of-year teacher evaluation. This new edition includes: twelve key success factors for mini-observations, a deconstruction of the time management challenge that all principals face, a new chapter on the superintendent's role, and "clicker" questions for professional development. This second edition of the bestselling book is filled with a wealth of useful tools and expert advice for using supervision and evaluation practices to promote and encourage professional development. Praise for Rethinking Teacher Supervision and Evaluation "Kim Marshall's combination of real-world experience and visionary thinking creates a roadmap that has the potential to alter the national landscape on teacher supervision." Paul Bambrick-Santoyo , managing director, North Star Academy Network, Uncommon Schools "Kim Marshall brings the wisdom of a seasoned principal and the insights of a scholar/researcher to this analysis of instructional leadership. His work is practical, smart, and, most of all, clear and accessible." Pedro A. Noguera, Ph.D. , Peter L. Agnew Professor of Education, Steinhardt School of Culture, Education, and Development; executive director, Metropolitan Center for Urban Education, New York University
    LC Classification Number
    LB2328

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    midwest65

    midwest65

    100% positive Bewertungen
    800 Artikel verkauft
    Mitglied seit Okt 2002
    Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    4.9
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0
    Angemeldet als privater Verkäufer
    Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

    Verkäuferbewertungen (455)