Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Design Leadership: How Top Design Leaders Build and Grow Successful Organization
AU $58,16
Ca.CHF 30,61
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
AU $4,49 (ca. CHF 2,36) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days).
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 25. Jun und Do, 3. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:135643541477
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN-13
- 9781491929209
- Book Title
- Design Leadership
- ISBN
- 9781491929209
Über dieses Produkt
Product Information
What does it take to be the leader of a design firm or group? We often assume they have all the answers, but in this rapidly evolving industry they're forced to find their way like the rest of us. So how do good design leaders manage? If you lead a design group, or want to understand the people who do, this insightful book explores behind-the-scenes strategies and tactics from leaders of top design companies throughout North America. Based on scores of interviews he conducted over a two-year period-from small companies to massive corporations like ESPN-author Richard Banfield covers a wide range of topics, including: How design leaders create a healthy company culture Innovative ways for attracting and nurturing talent Creating productive workspaces, and handling remote employees Staying on top of demands while making time for themselves Consistent patterns among vastly different leadership styles Techniques and approaches for keeping the work pipeline full Making strategic and tactical plans for the future Mistakes that design leaders made-and how they bounced back
Product Identifiers
Publisher
O'reilly Media, Inc, USA
ISBN-13
9781491929209
eBay Product ID (ePID)
220859021
Product Key Features
Number of Pages
172 Pages
Language
English
Publication Name
Design Leadership
Publication Year
2015
Subject
Computer Science, Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
229 mm
Item Weight
238 g
Item Width
152 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: AU 82107909133, GB 293967539
Info zu diesem Verkäufer
thenilestore
99% positive Bewertungen•3.4 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (1'464'493)
- o***c (2166)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufSmooth Purchase! - Great Communication! - A Pleasure To Do Business With! AAA
- m***1 (264)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI'm happy with the book, thanks.
- l***a (214)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood product
Noch mehr entdecken:
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Monatliche Zeitschriften Design,
- Englische Zeitschriften Design,
- Deutsche Zeitschriften Design,
- Deutsche zweimonatliche Zeitschriften Design,
- Deutsche Bücher über Design Sachbuch,
- Bücher über Design Sachbuch als gebundene Ausgabe,
- Freizeit-, - Hobbys- & - Lifestyle-Sachbuch Bücher Design