Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Management: Kundenerwartun gen erfüllen und übertreffen (mit InfoTrac & Xtr...
US $28,00
Ca.CHF 23,01
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Henderson, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 13. Jun und Mi, 18. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:135951346459
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2007
- Book Title
- Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations (with ...
- ISBN
- 9780324423013
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0324423012
ISBN-13
9780324423013
eBay Product ID (ePID)
57024251
Product Key Features
Number of Pages
744 Pages
Publication Name
Management : Meeting and Exceeding Customer Expectations
Language
English
Publication Year
2007
Subject
Skills, Decision-Making & Problem Solving, Management
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.3 in
Item Weight
52.9 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8.3 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Table Of Content
Part One: MANAGEMENT CONCEPTS. 1. Management: An Overview. 2. Management Thought: Past and Present. 3. Management Ethics and Social Responsibility. 4. Management's Commitments to Quality and Productivity. Part Two: PLANNING AND DECISION MAKING. 5. The Manager's Environment. 6. Planning and Strategy. 7. Making Decisions. Part Three: ORGANIZING. 8. Organizing Principles. 9. Organizational Design, Culture and Change. Part Four: STAFFING. 10. Staffing the Workforce. 11. Communication: Interpersonal and Organizational. 12. Human Motivation. Part Five: LEADING. 13. Leadership. 14. Team Management and Conflict. Part Six: CONTROLLING. 15. Information Management Systems. 16. Control: Purpose, Process and Techniques. Appendices. A. Operations Management. B. International Management. C. Succeeding In Your Organization. References. Glossary. Index.
Synopsis
MANAGEMENT: MEETING AND EXCEEDING CUSTOMER EXPECTATIONS, Ninth Edition is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are being applied around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters' narratives: 1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customer needs, and 2) the need of organizations and their people to be guided by effective leadership.
LC Classification Number
HD31
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Ads of Henderson
100% positive Bewertungen•2.6 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (941)
- *****- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf--
- t***s (201)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood transaction
- 8***l (197)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThank you