|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Management: Kundenerwartungen erfüllen und übertreffen (mit InfoTrac & Xtr...

Ads of Henderson
(2268)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $28,00
Ca.CHF 23,01
Artikelzustand:
Neu
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Henderson, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 13. Jun und Mi, 18. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:135951346459

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Release Year
2007
Book Title
Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations (with ...
ISBN
9780324423013

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0324423012
ISBN-13
9780324423013
eBay Product ID (ePID)
57024251

Product Key Features

Number of Pages
744 Pages
Publication Name
Management : Meeting and Exceeding Customer Expectations
Language
English
Publication Year
2007
Subject
Skills, Decision-Making & Problem Solving, Management
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Warren R. Plunkett, Gemmy S. Allen, Raymond F. Attner
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
52.9 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Table Of Content
Part One: MANAGEMENT CONCEPTS. 1. Management: An Overview. 2. Management Thought: Past and Present. 3. Management Ethics and Social Responsibility. 4. Management's Commitments to Quality and Productivity. Part Two: PLANNING AND DECISION MAKING. 5. The Manager's Environment. 6. Planning and Strategy. 7. Making Decisions. Part Three: ORGANIZING. 8. Organizing Principles. 9. Organizational Design, Culture and Change. Part Four: STAFFING. 10. Staffing the Workforce. 11. Communication: Interpersonal and Organizational. 12. Human Motivation. Part Five: LEADING. 13. Leadership. 14. Team Management and Conflict. Part Six: CONTROLLING. 15. Information Management Systems. 16. Control: Purpose, Process and Techniques. Appendices. A. Operations Management. B. International Management. C. Succeeding In Your Organization. References. Glossary. Index.
Synopsis
MANAGEMENT: MEETING AND EXCEEDING CUSTOMER EXPECTATIONS, Ninth Edition is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are being applied around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters' narratives: 1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customer needs, and 2) the need of organizations and their people to be guided by effective leadership.
LC Classification Number
HD31

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Ads of Henderson

100% positive Bewertungen2.6 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 1999
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
ADS is an eclectic store. We sell a little of everything. Please browse our great deals and make offers you might find something unique and special
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (941)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ