
Sichtbares Lernen und die Wissenschaft, wie wir lernen - Hattie, John
£3,99£3,99
Mi, 25. Jun, 12:09Mi, 25. Jun, 12:09
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Sichtbares Lernen und die Wissenschaft, wie wir lernen - Hattie, John
£3,99
Ca.CHF 4,32
Artikelzustand:
“Previous owners name”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
£7,00 (ca. CHF 7,59) Economy Int'l Postage.
Standort: Rossendale, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 16. Jul und Do, 31. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:135958019485
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “Previous owners name”
- Book Title
- Visible Learning and the Science of How We Learn
- Genre
- Educational psychology
- ISBN
- 9780415704991
Über dieses Produkt
Product Information
On publication in 2009 John Hattie's Visible Learning presented the biggest ever collection of research into what actually work in schools to improve children's learning. Not what was fashionable, not what political and educational vested interests wanted to champion, but what actually produced the best results in terms of improving learning and educational outcomes. It became an instant bestseller and was described by the TES as revealing education's 'holy grail'. Now in this latest book, John Hattie has joined forces with cognitive psychologist Greg Yates to build on the original data and legacy of the Visible Learning project, showing how it's underlying ideas and the cutting edge of cognitive science can form a powerful and complimentary framework for shaping learning in the classroom and beyond. Visible Learning and the Science of How We Learn explains the major principles and strategies of learning, outlining why it can be so hard sometimes, and yet easy on other occasions. Aimed at teachers and students, it is written in an accessible and engaging style and can be read cover to cover, or used on a chapter-by-chapter basis for essay writing or staff development. The book is structured in three parts - 'learning within classrooms', 'learning foundations', which explains the cognitive building blocks of knowledge acquisition and 'know thyself' which explores, confidence and self-knowledge. It also features extensive interactive appendices containing study guide questions to encourage critical thinking, annotated bibliographic entries with recommendations for further reading, links to relevant websites and YouTube clips. Throughout, the authors draw upon the latest international research into how the learning process works and how to maximise impact on students, covering such topics as: teacher personality; expertise and teacher-student relationships; how knowledge is stored and the impact of cognitive load; thinking fast and thinking slow; the psychology of self-control; the role of conversation at school and at home; invisible gorillas and the IKEA effect; digital native theory; myths and fallacies about how people learn. This fascinating book is aimed at any student, teacher or parent requiring an up-to-date commentary on how research into human learning processes can inform our teaching and what goes on in our schools. It takes a broad sweep through findings stemming mainly from social and cognitive psychology and presents them in a useable format for students and teachers at all levels, from preschool to tertiary training institutes.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415704991
eBay Product ID (ePID)
176684746
Product Key Features
Number of Pages
350 Pages
Language
English
Publication Name
Visible Learning and the Science of How We Learn
Publication Year
2013
Subject
Education
Type
Textbook
Subject Area
Developmental Psychology
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
246 mm
Item Weight
590 g
Item Width
174 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 901578627
Info zu diesem Verkäufer
WeBuyBooks
99,5% positive Bewertungen•7.7 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (2'994'391)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (2'994'391)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht
- a***1 (693)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat value and quick delivery. Thanks
- a***1 (693)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat value and condition. Quick delivery. Thanks
- d***- (919)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood seller will use again.
Noch mehr entdecken:
- Science-Fiction-Belletristik Romane,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Science-Fiction-Belletristik-Jugendliche Romane,
- Bücher über Literatur Science-Fiction-Belletristik,
- Romane & Erzählungen für Kinder & Jugendliche Science-Fiction,
- John Grisham Belletristik-Bücher,
- Science-Fiction-Belletristik-Bücher auf Deutsch Literatur