|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Gehirnkompetenz für Pädagogen und Psychologen HC *NEUWERTIG*

Renaissance2020
(2591)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $13,00
Ca.CHF 10,56
Artikelzustand:
Neuwertig
MINT CONDITION. Previous owner name inside cover
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Sachse, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 5. Aug und Sa, 9. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:136152629070

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“MINT CONDITION. Previous owner name inside cover”
Book Title
Brain Literacy for Educators and Psychologists Hardcover
ISBN
9780120928712

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-10
012092871X
ISBN-13
9780120928712
eBay Product ID (ePID)
14038300569

Product Key Features

Number of Pages
384 Pages
Publication Name
Brain Literacy for Educators and Psychologists
Language
English
Subject
Neuroscience, Cognitive Neuroscience & Cognitive Neuropsychology, Learning Styles, Physiological Psychology, Developmental / General, Neuropsychology
Publication Year
2002
Type
Textbook
Author
Todd L. Richards, Virginia W. Berninger
Subject Area
Education, Psychology, Medical
Series
Practical Resources for the Mental Health Professional Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
23.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2001-098829
Dewey Edition
22
Reviews
"The authors, respected researchers and educators in this field, have developed an excellent resource for psychologists, educators, and graduate students... Brain Literacy for Educators and Psychologists is an excellent book... The book's content and explicit and implicit messages need to be widely disseminated to 21st-century educators." -CONTEMPORARY PSYCHOLOGY
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
153
Table Of Content
Foreward. Acknowledgements. Part I: What Educators Ned to Know About the Brain. Introduction and Conceptual Foundation. General Principles of Microstructure and Microfunction. General Principles of Macrostructure and Macrofunction. General Principles of Brain Development. Part II: Linking Brain Research to Literacy Research. Building a Reading Brain Neurologically. Building a Writing Brain Neurologically. Building a Computing Brain Neurologically. Part III: Linking Literacy Research to Brain Research. Building a Reading Brain Pedagogically. Building a Writing Brain Pedagogically. Building a Computing Brain Pedagogically. Part IV: Educational Applications of Brain-Literacy Links. Implications for Educational Policy. Implications for Classroom Practice. Glossary. References. Index.
Synopsis
Although educators are expected to bring about functional changes in the brain--the organ of human learning--they are given no formal training in the structure, function or development of the brain in formal or atypically developing children as part of their education. This book is organized around three conceptual themes: First, the interplay between nature (genetics) and nurture (experience and environment) is emphasized. Second, the functional systems of the brain are explained in terms of how they lead to reading, writing and mathematics and the design of instruction. Thirdly, research is presented, not as a finished product, but as a step forward within the field of educational neuropsychology. The book differs from neuropsychology and neuroscience books in that it is aimed at practitioners, focuses on high incidence neuropsychological conditions seen in the classroom, and is the only book that integrates both brain research with the practice of effective literacy, and mathematics instruction of the general and special education school-aged populations.
LC Classification Number
QP376.B527 2002

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Renaissance2020

100% positive Bewertungen6.9 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2004
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (2'097)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ