|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Geschäftskommunikation: Prozess und Produkt (mit Studenten-Premium-Website...

by Guffey, Mary Ellen; Loewy, Dana | HC | Acceptable
ThriftBooks
(3956697)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,90
Ca.CHF 4,72
Artikelzustand:
Akzeptabel
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Letzter Artikel2 verkauft
Beliebter Artikel. Schon 2 verkauft.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 6. Sep und Fr, 12. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:144562451634
Zuletzt aktualisiert am 31. Aug. 2025 07:51:41 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Book Title
Business Communication
Weight
3 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781285094069

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1285094069
ISBN-13
9781285094069
eBay Product ID (ePID)
167548422

Product Key Features

Number of Pages
704 Pages
Publication Name
Business Communication : Process and Product (With Student Premium Website Printed Access Card)
Language
English
Publication Year
2014
Subject
Business Communication / General
Type
Textbook
Author
Mary Ellen Guffey, Dana Loewy
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
59.3 Oz
Item Length
11.2 in
Item Width
8.9 in

Additional Product Features

Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
Reviews
UNIT I: COMMUNICATION FOUNDATIONS.1. Business Communication in the Digital Age.2. Professionalism: Team, Meeting, Listening, Nonverbal, and Etiquette Skills.3. Intercultural Communication.UNIT II: THE WRITING PROCESS.4. Planning Business Messages.5. Organizing and Writing Business Messages.6. Revising Business Messages.UNIT III: WORKPLACE COMMUNICATION.7. Short Workplace Messages and Digital Media.8. Positive Messages.9. Negative Messages.10. Persuasive and Sales Messages.UNIT IV: Reports, Proposals, and Presentations.11. Report and Research Basics.12. Informal Business Reports.13. Proposals, Business Plans, and Formal Business Reports.14. Business Presentations.UNIT V: EMPLOYMENT COMMUNICATION.15. The Job Search, Résumés, and Cover Letters.16. Interviewing and Following Up.Appendix A. Grammar and Mechanics Guide.Appendix B. Document Format Guide.Appendix C. Documentation Guide.Appendix D. Correction Symbols.
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
651.7
Table Of Content
UNIT I: COMMUNICATION FOUNDATIONS. 1. Business Communication in the Digital Age. 2. Professionalism: Team, Meeting, Listening, Nonverbal, and Etiquette Skills. 3. Intercultural Communication. UNIT II: THE WRITING PROCESS. 4. Planning Business Messages. 5. Organizing and Writing Business Messages. 6. Revising Business Messages. UNIT III: WORKPLACE COMMUNICATION. 7. Short Workplace Messages and Digital Media. 8. Positive Messages. 9. Negative Messages. 10. Persuasive and Sales Messages. UNIT IV: Reports, Proposals, and Presentations. 11. Report and Research Basics. 12. Informal Business Reports. 13. Proposals, Business Plans, and Formal Business Reports. 14. Business Presentations. UNIT V: EMPLOYMENT COMMUNICATION. 15. The Job Search, Resumes, and Cover Letters. 16. Interviewing and Following Up. Appendix A. Grammar and Mechanics Guide. Appendix B. Document Format Guide. Appendix C. Documentation Guide. Appendix D. Correction Symbols.
Synopsis
A trusted market leader, BUSINESS COMMUNICATION: PROCESS AND PRODUCT presents the market's most innovative coverage of workplace communication skills with an expanded emphasis on digital writing. Compelling, new infographics and a vibrant new design appeal to today's visual learners. Most importantly, the hallmark features that made Guffey the market leader − abundant model documents, the 3x3 writing process, case studies, and an efficient 16-chapter format − continue to enhance student learning and comprehension. Vast instructor resources, including new video-enhanced PowerPoint slides, help new and veteran instructors plan and manager their courses., A trusted market leader, BUSINESS COMMUNICATION: PROCESS AND PRODUCT presents the market's most innovative coverage of workplace communication skills with an expanded emphasis on digital writing. Compelling, new infographics and a vibrant new design appeal to today's visual learners. Most importantly, the hallmark features that made Guffey the market leader ? abundant model documents, the 3x3 writing process, case studies, and an efficient 16-chapter format ? continue to enhance student learning and comprehension. Vast instructor resources, including new video-enhanced PowerPoint slides, help new and veteran instructors plan and manager their courses.
LC Classification Number
HF5718.3.G838 2014

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

98,9% positive Bewertungen19.8 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'719'768)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ