|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

American Literature and Immediacy: Literary Innovation and the Emergence of Phot

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
AU $233,79
Ca.CHF 139,82
Versand:
AU $6,75 (ca. CHF 4,04) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Weitere Detailsfür Versand
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 14. Mai und Di, 28. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145704484349
Zuletzt aktualisiert am 02. Mai. 2024 17:52:30 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781108487382
Type
NA
Publication Name
NA
UPC
Does not apply
Publication Year
2020
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
American Literature and Immediacy: Literary Innovation and the Emergence of Photography, Film, and Television
Item Height
235mm
Author
Heike Schäfer
Publisher
Cambridge University Press
Topic
Literature
Item Width
159mm
Item Weight
600 g
Number of Pages
324 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The search for immediacy, the desire to feel directly connected to people or events, has been a driving force in American literature and media culture for the past two centuries. This book offers the first in-depth study of literary immediacy effects. It shows how the heightened reality effects of photography, film, and television inspired American writers to create new literary forms that would enhance their readers' sense of immediate participation in the world. The study combines close readings of Emerson, Whitman, Stein, Dos Passos, Coover, Foster Wallace, and DeLillo with detailed considerations of visual media to open up a new perspective on literary innovation and the ongoing cultural quest for increased immediacy. It argues that we can better understand how American literature develops when we consider experiments with literary form not only in literary and cultural contexts but also in relation to the emergence of new media, their immediacy effects, and the larger changes in social life that they manifest and provoke.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9781108487382
eBay Product ID (ePID)
8046413335

Product Key Features

Book Title
American Literature and Immediacy: Literary Innovation and the Emergence of Photography, Film, and Television
Author
Heike Schäfer
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Literature
Publication Year
2020
Number of Pages
324 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
159mm
Item Weight
600 g

Additional Product Features

Title_Author
Heike Schäfer
Series Title
Cambridge Studies in American Literature and Culture
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
thenilestore

thenilestore

98,2% positive Bewertungen
3.2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'425'753)

1***1 (1817)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very happy with purchase , arrived undamaged , A+++++++++++++
r***d (2152)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described, thank you.
e***t (439)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
great book