|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Who Donates in Campaigns?: The Importance of Message, Messenger, Medium, and Str

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
AU $76,57
Ca.CHF 45,60
Versand:
AU $19,05 (ca. CHF 11,35) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Weitere Detailsfür Versand
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 10. Mai und Di, 21. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145704484506

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781108453714
Book Title
Who Donates in Campaigns?
ISBN
9781108453714
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Who Donates in Campaigns?: the Importance of Message, Messenger, Medium, and Structure
Item Height
230mm
Author
Joseph A. Olsen, Jay Goodliffe, David B. Magleby
Publisher
Cambridge University Press
Item Width
153mm
Subject
Advertising
Item Weight
600g
Number of Pages
486 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

While much is known about who votes in American elections, much less is known about who donates. In this book, the authors utilize a unique and historically unprecedented data set of donors from the 2008 and 2012 presidential elections to answer longstanding questions: what is the relationship between donors and candidates? How do candidates attract and respond to contributors? How do campaign strategies reflect changing campaign finance laws and the development of the internet? With unprecedented cooperation from the Obama, McCain, and Romney campaigns, the authors investigate presidential campaign donors at all giving levels to produce the most systematic and complete analysis of donors to presidential nominees to date. As elections are decided increasingly by donors' dollars, Who Donates to Campaigns? provides relevant research on the broader trends in partisan polarization and, more generally, on how campaigns can engage more citizens in political participation.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9781108453714
eBay Product ID (ePID)
12046334271

Product Key Features

Author
Joseph A. Olsen, Jay Goodliffe, David B. Magleby
Publication Name
Who Donates in Campaigns?: the Importance of Message, Messenger, Medium, and Structure
Format
Paperback
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
486 Pages

Dimensions

Item Height
230mm
Item Width
153mm
Item Weight
600g

Additional Product Features

Title_Author
Jay Goodliffe, David B. Magleby, Joseph A. Olsen
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
thenilestore

thenilestore

98,2% positive Bewertungen
3.2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'425'268)

p***o (201)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described
s***0 (399)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Received exactly what I ordered. Great transaction
h***e (104)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
On time and as described!