|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Geschichte schreiben: Recherchieren mit Kindern in Grund- und Mittelschulen

by Levstik, Linda S.; Barton, Keith C. | PB | VeryGood
Artikelzustand:
Sehr gut
Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $19,50
Ca.CHF 17,44
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 10. Jun und Do, 13. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     
Deckung:
Lesen Sie die Artikelbeschreibung oder kontaktieren Sie den Verkäufer für weitere Details. Alle DetailsAlle Details zur Deckung ansehen
(Nicht über eBay-Käuferschutzprogramme abgesichert)

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145760548040
Zuletzt aktualisiert am 09. Mai. 2024 15:57:56 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0415737338
Subject Area
Education, History
Publication Name
Doing History : Investigating with Children in Elementary and Middle Schools
Item Length
10.9 in
Publisher
Routledge
Subject
Teaching Methods & Materials / Social Science, Study & Teaching, Curricula, Elementary
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.2 in
Author
Keith C. Barton, Linda S. Levstik
Item Width
8.5 in
Item Weight
18.3 Oz
Number of Pages
208 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Now in its fifth edition, Doing History offers a unique perspective on teaching and learning history in the elementary and middle grades. Through case studies of teachers and students in diverse classrooms and from diverse backgrounds, it shows children engaging in authentic historical investigations, often in the context of an integrated social studies curriculum. The premise is that children can engage in valid forms of historical inquiry--collecting and analyzing data, examining the perspectives of people in the past, considering multiple interpretations, and creating evidence-based historical accounts. Grounded in contemporary sociocultural theory and research, the text features vignettes in each chapter showing communities of teachers and students doing history in environments rich in literature, art, writing, discussion, and debate. The authors explain how the teaching demonstrated in the vignettes reflects basic principles of contemporary learning theory. Doing History emphasizes diversity of perspectives in two ways: readers encounter students from a variety of backgrounds, and students themselves look at history from multiple perspectives. It provides clear guidance in using multiple forms of assessment to evaluate the specifically historical aspects of children's learning.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415737338
ISBN-13
9780415737333
eBay Product ID (ePID)
203534358

Product Key Features

Author
Keith C. Barton, Linda S. Levstik
Publication Name
Doing History : Investigating with Children in Elementary and Middle Schools
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Teaching Methods & Materials / Social Science, Study & Teaching, Curricula, Elementary
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Education, History
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
0.2 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
18.3 Oz

Additional Product Features

Edition Number
5
LCCN
2014-032636
Lc Classification Number
Lb1582.U6l49 2015
Edition Description
Revised Edition,New Edition
Reviews
"This book is, bar none, the best collection of ideas on teaching history in meaningful ways to elementary and middle school students. The authors ground engaging teaching examples in relevant theory and draw connections to technology, literature, and the arts. It is a must-have for any history teacher." Christine Woyshner, Temple University, USA
Table of Content
Preface Author Biographies Chapter 1 Past, Present, and Future: The Sociocultural Context for Studying History Chapter 2 It's Not Just a Mishap: The Theory Behind Disciplined Inquiry Chapter 3 There Aren't a Lot of "For Sure" Facts: Building Communities of Historical Inquiry Chapter 4 To Find Out Things We Didn't Know About Ourselves: Personal Histories Chapter 5 Tell Me About Yourself: Linking Children to the Past Through Family Histories Chapter 6 I Think Columbus Went to Hell!: Connections and Controversies in World History Chapter 7 Camel Dies, Lose Three Turns: Scaffolding Inquiry Into World History Chapter 8 Rats in the Hospital: Creating a History Museum Chapter 9 I Have No Experience with This! Historical Inquiry in an Integrated Social Studies Setting Chapter 10 Why Isn't That in the Textbook? Fiction, Nonfiction, and Historical Thinking Chapter 11 Oh, Good! We Get to Argue: Putting Conflict in Context Chapter 12 In My Opinion, It Could Happen Again: How Attitudes and Beliefs Have Changed Over Time Chapter 13 Nosotros La Gente: Diverse Perspectives in U.S. History Chapter 14 The Arts Make Us All Part of Humankind: Cognitive Pluralism in History Teaching and Learning Epilogue References Index
Copyright Date
2015
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
372.89
Dewey Edition
23/Eng/20220224
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'208'121)

e***e (1986)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Incredibly fair pricing, would shop here again without hesitation.
Alle Bewertungen ansehen