Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Methoden zum Unterrichten von Wissenschaft als Untersuchung
by Carin, Arthur A.; Bass, Joel E.;... | PB | VeryGood
US $14,29
Ca.CHF 11,45
Artikelzustand:
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 24. Jul und Mo, 28. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145867849654
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- Binding
- Paperback
- Book Title
- Methods for Teaching Science as Inquiry
- Weight
- 1 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- Yes
- ISBN
- 9780131180055
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131180053
ISBN-13
9780131180055
eBay Product ID (ePID)
30266564
Product Key Features
Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Name
Methods for Teaching Science As Inquiry
Publication Year
2004
Subject
Teaching Methods & Materials / Science & Technology
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
26.1 Oz
Item Length
8 in
Item Width
10 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
LCCN
2004-003027
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
372.3/5044
Table Of Content
Part One: Methods for Teaching Science as Inquiry. 1. Children, Science, and Inquiry. 2. Processes of Science and Scientific Inquiry. 3. Learning Science with Understanding. 4. Teaching Science Through Inquiry. 5. Questioning Strategies for Inquiry Teaching. 6. Assessing Science Learning. 7. Preparing for Inquiry Science. 8. Connecting Science with Other Subjects. 9. Science for All Learners. 10. Educational Technology and Science Teaching.
Synopsis
Methods for Teaching Science as Inquirydemonstrates a manageable way for new and experienced teachers to bring inquiry successfully into the science classroom, scaffolding concepts and illustrating instructional models to help readers understand the inquiry approach to teaching.The primary focus is on the 5E model--Engaging, Exploring, Explaining, Elaborating, and Evaluating--a Learning Cycle model that reflects the NSES Science as Inquiry Standards, seamlessly integrating inquiry and the standards. It creates a science teaching framework best suited for engaging students in meaningful science learning.For pre-service and practicing elementary school science teachers and aids., Methods for Teaching Science as Inquirydemonstrates a manageable way for new and experienced teachers to bring inquiry successfully into the science classroom, scaffolding concepts and illustrating instructional models to help readers understand the inquiry approach to teaching.The primary focus is on the 5E model-Engaging, Exploring, Explaining, Elaborating, and Evaluating-a Learning Cycle model that reflects the NSES Science as Inquiry Standards, seamlessly integrating inquiry and the standards. It creates a science teaching framework best suited for engaging students in meaningful science learning.For pre-service and practicing elementary school science teachers and aids., For courses in Science Methods in Elementary School. Research tells us that an inquiry approach to science teaching motivates and engages every type of student, helping them understand science's relevance to their lives, as well as the nature of science itself. Methods for Teaching Science as Inquiry demonstrates a manageable way for new and experienced teachers to bring inquiry successfully into the science classroom, scaffolding concepts and illustrating instructional models to help readers understand the inquiry approach to teaching.
LC Classification Number
LB1585.C27 2005
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ThriftBooks
98,9% positive Bewertungen•19.7 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'684'010)
- 2***1 (257)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipping, well-packaged, items as described, good value. Great seller!
- p***2 (422)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood book. Thank you
- a***5 (1937)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThanks! Good book
Noch mehr entdecken:
- Science-Fiction-Belletristik Romane,
- Science-Fiction-Belletristik-Jugendliche Romane,
- Bücher über Literatur Science-Fiction-Belletristik,
- Science-Fiction-Belletristik-Bücher auf Deutsch,
- Romane & Erzählungen für Kinder & Jugendliche Science-Fiction,
- Isaac-Asimov-Science-Fiction - Belletristik-Bücher,
- Science-Fiction-Belletristik-Bücher auf Deutsch Literatur,
- Romane & Erzählungen für Kinder & Jugendliche Jugendliche Science-Fiction,
- Star Trek Science-Fiction-Bücher mit Belletristik-Genre,
- Star Wars Science-Fiction-Bücher mit Belletristik-Genre