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Marketing Management von Kotler, Philip T.; Keller, Kevin Lane

by Kotler, Philip T.; Keller, Kevin Lane | HC | Good
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(3930979)
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Gut
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Zuletzt aktualisiert am 18. Jul. 2025 06:45:52 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Hardcover
Book Title
Marketing Management
Weight
3 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780132102926

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132102927
ISBN-13
9780132102926
eBay Product ID (ePID)
2223628

Product Key Features

Number of Pages
816 Pages
Publication Name
Marketing Management
Language
English
Publication Year
2011
Subject
Marketing / General
Features
Revised
Type
Textbook
Author
Philip. Kotler, Kevin Lane Keller
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
58.6 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
14
Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-046655
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part 1: Understanding Marketing Management Chapter 1. Defining Marketing for the 21st Century Chapter 2. Developing Marketing Strategies and Plans Part 2: Capturing Marketing Insights Chapter 3. Gathering Information and Scanning the Environment Chapter 4. Conducting Marketing Research and Forecasting on Demand Part 3: Connecting with Customers Chapter 5. Creating Long-term Loyalty Relationships Chapter 6. Analyzing Consumer Markets Chapter 7. Analyzing Business Markets Chapter 8. Identifying Market Segments and Targets Part 4: Building Strong Brands Chapter 9. Creating Brand Equity Chapter 10. Crafting the Brand Position Chapter 11. Competitive Dynamics Part 5: Shaping the Market Chapter 12. Setting Product Strategy Chapter 13. Designing and Managing Services Chapter 14. Developing Pricing Strategies and Programs Part 6: Delivering Value Chapter 15. Designing and Managing Integrated Marketing Chapter 16. Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics Part 7: Communicating Value Chapter 17. Designing and Managing Integrated Marketing Communications Chapter 18. Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events and Experiences, and Public Relations Chapter 19. Managing Personal Communications: Direct and Interactive Marketing, Word of Mouth, and Personal Selling Part 8: Creating Successful Long-Term Growth Chapter 20. Introducing New Marketing Offerings Chapter 21. Tapping into Global Markets Chapter 22. Managing a Holistic Marketing Organization
Synopsis
For undergraduate and MBA marketing management and strategy courses. Kotler/Keller is the gold standard in the marketing management discipline because it continues to reflect the latest changes in marketing theory and practice., Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.   Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice.   Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition includes an overhaul of new material and updated information, and now is available with mymarketinglab-Pearson's online tutorial and assessment platform., Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today s marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition includes an overhaul of new material and updated information, and now is available with mymarketinglab Pearson s online tutorial and assessment platform. ", Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition includes an overhaul of new material and updated information, and now is available with mymarketinglab-Pearson's online tutorial and assessment platform.
LC Classification Number
HF5415.13.K64 2012

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