Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Zwei-für-eins- Unterricht: Unterricht mit Schülerwerten verbinden; So integrieren...
US $32,44
Ca.CHF 26,09
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Wichita, Kansas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 25. Aug und Sa, 30. Aug bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:146525961285
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2019
- Book Title
- Two-for-one Teaching: Connecting Instruction to Student Values...
- ISBN
- 9781949539332
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1949539334
ISBN-13
9781949539332
eBay Product ID (ePID)
5038406828
Product Key Features
Number of Pages
248 Pages
Publication Name
Two-For-One Teaching : Connecting Instruction to Student Values (Integrate Social-Emotional Learning into Academic Instruction)
Language
English
Subject
Educational Psychology, General, Classroom Management
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2019-004081
Illustrated
Yes
Synopsis
Fully prepare students to live fulfilling lives by making their learning meaningful. In Two-for-One Teaching , authors Lauren Porosoff and Jonathan Weinstein outline how to seamlessly incorporate social-emotional learning into academic classrooms. Empower students to discover what matters to them using protocols and strategies derived from contextual behavioral science to promote student agency, inclusivity, collaboration, engagement, and motivation. Rely on this resource for meaningful learning in the classroom: Develop an understanding of what values are, how they impact the way we live, and the need for students to choose and live their own values. Understand how to develop a classroom culture of willingness and encourage student empowerment. Help students approach academic work in ways that align with their values. Explore ways to integrate values exploration into student learning throughout instructional units in any discipline. Receive numerous customizable protocols rooted in scientific and behavioral research that simultaneously facilitate academic and social-emotional growth. Contents: Introduction: Valuing Student Values Part I: Foundations Chapter 1: Creating a Culture of Willingness Chapter 2: Using the Science of Empowerment Part II: Protocols Chapter 3: Protocols to Prepare for Learning Chapter 4: Protocols to Explore New Material Chapter 5: Protocols to Review the Material Chapter 6: Protocols to Create Work Product Chapter 7: Protocols to Refine Work Product Chapter 8: Protocols to Reflect on Learning Conclusion: Create Learning Moments That Matter References and Resources Index
LC Classification Number
LB1065.P586 2019
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ICTBooks
99,8% positive Bewertungen•60 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (17'577)
- 3***a (661)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat condition for a used book.
- r***n (68)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem arrived super quickly and packaged very well!!
- e***_ (3860)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent transaction