Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Beginn C++ durch Spielprogrammi erung von Dawson, Michael
by Dawson, Michael | PB | Acceptable
US $11,43
Ca.CHF 9,34
Artikelzustand:
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 24. Jun und Fr, 27. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:146576148573
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Akzeptabel
- Hinweise des Verkäufers
- Binding
- Paperback
- Book Title
- Beginning C++ Through Game Programming
- Weight
- 1 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9781305109919
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Course Technology
ISBN-10
1305109910
ISBN-13
9781305109919
eBay Product ID (ePID)
201632363
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Beginning C++ Through Game Programming
Subject
Programming / Games, Programming Languages / C++, General
Publication Year
2014
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
8.9 in
Item Weight
24.8 Oz
Item Length
1.1 in
Item Width
7.2 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2014-939190
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.8/1526
Table Of Content
Introduction.1. Types, Variables, and Standard I/O: Lost Fortune.2. Truth, Branching, and the Game Loop.3. For Loops, Strings, and Arrays: Word Jumble.4. The Standard Template Library: Hangman.5. Functions: Mad Lib.6. References: Tic-Tac-Toe.7. Pointers: Tic-Tac-Toe 2.0 .8. Classes: Critter Caretaker.9. Advanced Classes and Dynamic Memory.10. Inheritance and Polymorphism: Blackjack. Appendix A: Creating Your First C++ Program.Appendix B: Operator Precedence.Appendix C: Keywords.Appendix D: ASCII Chart.Appendix E: Escape Sequences.Index.
Edition Description
Revised edition
Synopsis
When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get startedwith no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything youve learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming., When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get started--with no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything you've learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming.
LC Classification Number
QA76.76.C672
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ThriftBooks
98,9% positive Bewertungen•19.5 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'657'972)
- _***d (1636)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem arrived as described. Thank you very much for your business !
- 2***5 (693)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufBook arrived quickly, a very good seller.
- t***k (947)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufNo problems
Noch mehr entdecken:
- Retro Gamer,
- Michael-Ende-Belletristik-Bücher,
- Michael Crichton Belletristik-Bücher,
- Michael Ende Hörspiele,
- Hörbücher Michael Ende,
- Michael Crichton Belletristik Romane,
- Michael-Ende-Bilder-Belletristik - Bücher,
- Michael-Crichton-Fantasy-Belletristik - Bücher,
- Michael-A. - Singer-Sachbuch Bücher,
- Deutsche Bücher Michael Connelly Belletristik