|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Kein Lesen mehr für Müll: Best Practices zur Motivation von Lesern

by Keene, Ellin Oliver; Duke, Nell... | PB | VeryGood
ThriftBooks
(3950048)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $18,94
Ca.CHF 15,23
Artikelzustand:
Sehr gut
Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 25. Aug und Fr, 29. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:146724893640
Zuletzt aktualisiert am 16. Aug. 2025 21:41:04 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ...
Binding
Paperback
Book Title
No More Reading for Junk
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780325061573

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
0325061572
ISBN-13
9780325061573
eBay Product ID (ePID)
219448390

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
96 Pages
Language
English
Publication Name
No more Reading for Junk : Best Practices for Motivating Readers
Publication Year
2016
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Educational Psychology, Reading Skills
Type
Study Guide
Author
Barbara A. Marinak, Linda Gambrell
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Series
Not This, but That Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.2 in
Item Weight
5.8 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2016-010144
Grade From
Kindergarten
Grade To
Fifth Grade
Synopsis
Pizza. Pez dispensers. Nerf balls. When we give students junk to reward reading, we are focusing their intention away from the act of reading and from their own independence as readers. Instead, we can create classrooms where reading is seen as its own reward. In this book, esteemed researcher Linda Gambrell provides a research-based context for cultivating children's intrinsic motivation to read and identifies three essential principles, the ARC of motivation: access: giving kids a wealth of reading materials and opportunities to discuss texts relevance: offering high interest, moderately challenging and authentic reading experiences choice: allowing students to self-select texts and reading activities What exactly do those principles look like in action? Reading specialist and researcher Barbara Marinak shares the strategies and techniques that make a difference for student readers' motivation, turning disengaged readers into passionate ones. Pizza and Pez dispensers are short lived, Linda and Barbara write, but confident and empowered readers are likely to remain motivated for life., Pizza. Pez dispensers. Nerf balls. When we give students "junk" to reward reading, we are focusing their intention away from the act of reading and from their own independence as readers. Instead, we can create classrooms where reading is seen as its own reward. In this book, esteemed researcher Linda Gambrell provides a research-based context for cultivating children's intrinsic motivation to read and identifies three essential principles, the "ARC" of motivation: access: giving kids a wealth of reading materials and opportunities to discuss texts relevance: offering high interest, moderately challenging and authentic reading experiences choice: allowing students to self-select texts and reading activities What exactly do those principles look like in action? Reading specialist and researcher Barbara Marinak shares the strategies and techniques that make a difference for student readers' motivation, turning disengaged readers into passionate ones. "Pizza and Pez dispensers are short lived," Linda and Barbara write, "but confident and empowered readers are likely to remain motivated for life."
LC Classification Number
LB1573.M3342 2016

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

98,9% positive Bewertungen19.8 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'710'544)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ