
Teaching Probability
US $18,03US $18,03
Di, 09. Sep, 14:13Di, 09. Sep, 14:13
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Teaching Probability
US $18,03
Ca.CHF 14,35
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Wichita, Kansas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 10. Okt und Fr, 17. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:146768708990
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2016
- ISBN
- 9781316605899
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
1316605892
ISBN-13
9781316605899
eBay Product ID (ePID)
17038846132
Product Key Features
Book Title
Teaching Probability
Number of Pages
206 Pages
Language
English
Topic
Probability & Statistics / General, Mathematics / General
Publication Year
2016
Features
New Edition
Illustrator
Yes
Genre
Mathematics, Juvenile Nonfiction
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
13.1 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
6.7 in
Additional Product Features
Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2016-499308
Dewey Edition
23
Educational Level
High School, Elementary School
Dewey Decimal
519.2071
Table Of Content
Foreword; Introduction; Aims and purpose of the book; Part I. A New Approach to Teaching Probability: 1. Introduction; 2. Probability in the classroom; 3. The probability curriculum; Part II. Classroom Activities: 4. Fair game; 5. Which team will win?; 6. The dog ate my homework!; 7. Choosing representatives; Part III. Assessment and Sample Examination Questions: 8. The Probability scale; 9. Event as 'favourable outcome' within an 'equally likely' sample space; 10. Understanding fixed probability; 11. Complement; 12. Mutually exclusive events adding to 1 (more than two categories); 13. Multiple attributes - union and intersection; 14. Expectation; 15. Estimating probabilities from experiments; 16. Identical independent events; 17. Two non-identical independent events; 18. Two dependent events (without replacement) - conditional probability; 19. Conditional probability - inverse (Bayes' theorem); Part IV. Risk and Uncertainty in the Real World: 20. What's the best strategy; 21. What does 'random' look like?; 22. How should we change our beliefs?; 23. How probable is probable?; 24. Misconceptions; 25. Heads or tails, boy or girl?; 26. Your risk is increased!; 27. It's a lottery; 28. Switch or stick?; 29. It's not fair!; 30. Take a risk?; 31. Happy birthday to you, and you, and...; 32. How long do I have to wait?; 33. Do you know what you don't know?; Index.
Edition Description
New Edition
Synopsis
Written by leading subject specialists, Teaching Probability is designed to support teaching concepts in probability by providing a new approach to this difficult subject from a perspective not limited by a syllabus, giving teachers both theoretical and practical knowledge of an innovative way of teaching probability. This alternative approach to teaching probability focuses on the methods that teachers can apply to help their students engage with the topic using experiments and mathematical models to solve problems, considering how to overcome common misconceptions and the way in which probability can be communicated.
LC Classification Number
QA273.2
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ICTBooks
99,7% positive Bewertungen•61 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (18'369)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (18'369)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
- f***e (685)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufexcellent product/quick shipping
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues