Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Internationale s Marketing von Cateora, Philip R.; Graham, John; Gilly, Mary C.
by Cateora, Philip R.; Graham, John;... | HC | LikeNew
US $6,81
Ca.CHF 5,49
Artikelzustand:
“Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 16. Okt und Mi, 22. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:146828171163
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neuwertig
- Hinweise des Verkäufers
- Binding
- Hardcover
- Book Title
- International Marketing
- Weight
- 3 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9780077842161
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0077842162
ISBN-13
9780077842161
eBay Product ID (ePID)
219872033
Product Key Features
Number of Pages
704 Pages
Language
English
Publication Name
International Marketing
Subject
Exports & Imports, International / Marketing, International / General
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.2 in
Item Weight
52.9 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.8 in
Additional Product Features
Edition Number
17
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-036297
Dewey Edition
23
Grade From
College Freshman
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.84
Grade To
College Freshman
Table Of Content
Part One: An Overview 1 The Scope and Challenge of International Marketing 2 The Dynamic Environment of International Trade Part Two: The Cultural Environment of Global Markets 3 History and Geography: The Foundations of Culture 4 Cultural Dynamics in Assessing Global Markets 5 Culture, Management Style, and Business Systems 6 The Political Environment: A Critical Concern 7 The International Legal Environment: Playing By the Rules Part Three: Assessing Global Market Opportunities 8 Developing a Global Vision through Marketing Research 9 Economic Development and the Americas 10 Europe, Africa, and the Middle East 11 The Asia Pacific Region Part Four: Developing Global Marketing Strategies 12 Global Marketing Management: Planning and Organization 13 Products and Services for Consumers 14 Products and Services for Businesses 15 International Marketing Channels 16 Integrated Marketing Communications and International Advertising 17 Personal Selling and Sales Management 18 Pricing for International Markets Part Five: Implementing Global Marketing Strategies 19 Inventive Negotiations with International Customers, Partners, and Regulators Part Six: Supplementary Material THE COUNTRY NOTEBOOK--A Guide for Developing a Marketing Plan
Synopsis
Pioneers in the field, Cateora, Gilly, and Graham continue to set the standard in this 17th edition of International Marketing with their well-rounded perspective of international markets that encompass history, geography, language, and religion as well as economics, which helps students see the cultural and environmental uniqueness of any nation or region. In addition to coverage of technology's impact on the international market arena, the 17th edition of International Marketing features new topics that reflect recent changes in global markets, updated teaching resources, and new learning tools including McGraw-Hill's Connect with its adaptive SmartBook that lets instructors assign textbook readings and incentivize students' engagement with course content. Click "Features" below for more.
LC Classification Number
HF1416.C375 2016
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ThriftBooks
99,1% positive Bewertungen•20.0 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'845'864)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (5'845'864)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
- eBay automated Feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Deutsche Bücher über Marketing Sachbuch,
- Computer- & - Internet-Sachbuch Marketing Bücher,
- Belletristik-Bücher Philip K. Dicke,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Internationale Politikbücher