|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Teaching Immigrant and Second-Language Students Strategies for Success NEW!

sapphirediamondace
(5561)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $3,95
Ca.CHF 3,16
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Versand:
US $4,47 (ca. CHF 3,58) USPS Media MailTM.
Standort: North Las Vegas, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 4. Sep und Mo, 8. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:152391453245
Zuletzt aktualisiert am 10. Apr. 2025 13:06:19 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781891792519

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Harvard Education Press
ISBN-10
1891792512
ISBN-13
9781891792519
eBay Product ID (ePID)
30975992

Product Key Features

Number of Pages
140 Pages
Language
English
Publication Name
Teaching Immigrant and Second-Language Students : Strategies for Success
Subject
English As a Second Language, Bilingual Education, General, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2004
Type
Language Course
Author
Michael Sadowski
Subject Area
Foreign Language Study, Education
Series
HEL Spotlight Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2004-108774
Dewey Edition
22
Reviews
"The abbreviations and designations may change--LEPs, ELLs, bilingual, language minority, immigrant, or refugee students--but no matter what they are called, these are among the students most in danger of being lost in our elementary and secondary schools today. Educating them is not only an imperative; it is also a moral challenge and an awesome opportunity. "A rare bridging of theoretical perspectives and practical strategies, Teaching Immigrant and Second Language Students is a refreshing answer to this challenge. It provides a wealth of information and is certain to be an invaluable resource for teachers, principals, policymakers, and other educational leaders." --  Sonia Nieto , University of Massachusetts Amherst, and author of  Affirming Diversity 
Dewey Decimal
428.0071
Synopsis
Teaching Immigrant and Second-Language Students draws on the work of teachers, administrators, and researchers to identify the practices that reach diverse students most effectively. According to the National Center for Education Statistics, the immigrant population in the United States has nearly tripled in the last three decades. Now nearly one out of five young people speaks a language other than English at home. As the demographics of American classrooms change, educators need a host of strategies to ensure that they meet the needs of all students who sit in today's classrooms. An underlying premise of the book is that, rather than viewing immigrant and second-language learners as ""problem"" students, educators can succeed by focusing on the many assets these young people bring to the classroom. Contributors address such topics as assessment, the benefits of strong parent-school partnerships, and successful professional development strategies for teachers and administrators who have immigrant and second-language students in their schools. Given our rapidly changing school population, this book is essential reading for every educator., This book develops successful teaching strategies to enforce equity and help students meet challenging learning objectives. These strategies are vital for aiding immigrant and multilingual students, who make up over 20 percent of students nationwide.
LC Classification Number
LC3731.T387 2004

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

sapphirediamondace

97,2% positive Bewertungen17 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2002
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Great Authentic Items at Whole Sale Prices.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.6
Angemessene Versandkosten
4.4
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5'566)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ