Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Reflektierende s Denken ermöglichen: Reflektierende Praxis im Lernen und Lehren von Ka
US $17,99
Ca.CHF 14,60
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $4,99 (ca. CHF 4,05) USPS Media MailTM.
Standort: Lobelville, Tennessee, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 20. Jun und Mi, 25. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:154096175800
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Topic
- Teaching
- ISBN-13
- 9781612298689
- ISBN
- 9781612298689
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Common Ground Research Networks
ISBN-10
1612298680
ISBN-13
9781612298689
eBay Product ID (ePID)
6038447829
Product Key Features
Publication Year
2016
Subject
Teaching Methods & Materials / General
Number of Pages
Xxvii, 385 Pages
Language
English
Publication Name
Enabling Reflective Thinking : Reflective and Reflective Practice in Learning and Teaching
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Additional Product Features
LCCN
2016-012296
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
371.102
Synopsis
This book provides a comprehensive look at all levels of teaching and learning, especially for those interested in discovering how to provide activities that will enhance reflective practices in teaching and enable students' learning. This collection investigates PhD supervision, an intervention program in writing practices, developing mindfulness in diverse student cohorts, and the application of online practices. The value of this collection is not only the specific content of each study but also the willingness of all contributors to share their outstanding practice in ways that others may replicate within their own future teaching experiences. The mandala designed for the cover of this collection is by Australian artist Belinda Allen, who depicts this cyclic metacognitive action as a metaphor for reflection practice and critical reflection. The authors hope this collection provides the reader with the motivation to develop self-efficacy not only within their students, but also within themselves and their learning communities. The editors, Kathryn Coleman and Adele Flood, have gathered writers from across disciplines who employ reflective practice strategies in their teaching. Academics and teachers provide readers not only with a variety of approaches but they also interweave theory with examples of learning opportunities, as well as personal and/or collaborative activities that can be adapted to any learning space.
LC Classification Number
LB1027.23.E538 2016
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
prestigesales55
98,9% positive Bewertungen•11 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (2'199)
- i***r (36)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufEverything was perfect
- *****- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufQuick shipping, just as described. Perfect condition.
- m***9 (193)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipment, as advertised