|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Zeitgenössisches Marketing von David Kurtz und Boone Hardcover SCHNELLER VERSAND

T&H Smart Supply
(1548)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,10
Ca.CHF 4,06
Artikelzustand:
Sehr gut
Abholung:
Kostenlose Abholung in Minneapolis, Minnesota, USA.
Versand:
US $6,72 (ca. CHF 5,34) USPS Media MailTM.
Standort: Minneapolis, Minnesota, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 28. Jul und Fr, 1. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:155267345939

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9780324582031
Subject
Marketing

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
032458203X
ISBN-13
9780324582031
eBay Product ID (ePID)
25038301026

Product Key Features

Number of Pages
816 Pages
Publication Name
Contemporary Marketing
Language
English
Subject
Marketing / General, General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Author
Louis E. Boone, David L. Kurtz
Subject Area
Business & Economics
Series
Available Titles Coursemate Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
68.1 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
9.1 in

Additional Product Features

Edition Number
14
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23/eng/20220328
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Part I: DESIGNING CUSTOMER-ORIENTED MARKETING STRATEGIES.1. Marketing: The Art and Science of Satisfying Customers.2. Strategic Planning in Contemporary Marketing.3. The Marketing Environment, Ethics, and Social Responsibility.4. E-Business: Managing the Customer Experience.Part II: UNDERSTANDING BUYERS AND MARKETS.5. Consumer Behavior.6. Business-to-Business (B2B) Marketing.7. Global Marketing.Part III: TARGET MARKET SELECTION.8. Marketing Research and Sales Forecasting.9. Market Segmentation, Targeting, and Positioning.10. Relationship Marketing and Customer Relationship Management (CRM).Part IV: PRODUCT DECISIONS.11. Product and Service Strategies.12. Developing and Managing Brand and Product Categories.Part V: DISTRIBUTION DECISIONS.13. Marketing Channels and Supply Chain Management.14. Retailers, Wholesalers, and Direct Marketers.Part VI: PROMOTIONAL DECISIONS.15. Integrated Marketing Communications.16. Advertising and Public Relations.17. Personal Selling and Sales Promotion.Part VII: PRICING DECISIONS.18. Pricing Concepts.19. Pricing Strategies.Appendix A: Your Career in Marketing.Appendix B: Developing an Effective Marketing Plan.Appendix C: Financial Analysis in Marketing.
Synopsis
Over the years, Boone and Kurtz's CONTEMPORARY MARKETING has proven to be the premier teaching and learning solution for principles of marketing courses. With each groundbreaking new edition, this bestseller only grows stronger, building on past milestones with exciting new innovations. The all-new Fourteenth Edition continues the Boone and Kurtz tradition of delivering the most technologically advanced, student-friendly, instructor-supported text available. Current, relevant, and cutting-edge, CONTEMPORARY MARKETING remains in a class by itself.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

T&H Smart Supply

100% positive Bewertungen4.3 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2009
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
We are committed to provide 5-star customer service. That is, if you have any question about the item you are looking at or any problem with your order, we are just a message away.Happy Shopping!
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'177)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ