|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

The Battle for the Mind: War and Peace in the Era of Mass Communication by Gary

thenilestore
  • (1222439)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
AU $87,53
Ca.CHF 50,57
Artikelzustand:
Neu
Versand:
Kostenlos International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days).
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 30. Sep und Di, 15. Okt nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:155787630763
Zuletzt aktualisiert am 21. Aug. 2024 02:59:13 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781558498532
Book Title
The Battle for the Mind
ISBN
9781558498532
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Subject Area
Political Science
Publication Name
The Battle for the Mind: War and Peace in the Era of Mass Communication
Author
Gary Messinger
Publisher
University of Massachusetts Press
Subject
History
Item Weight
452 g
Number of Pages
320 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Most people typically think of armed conflict in physical terms, involving guns and bombs, ships and planes, tanks and missiles. But today, because of mass communication, war and the effort to prevent it are increasingly dependent on non-physical factors - the capacity to persuade combatants and citizens to engage in violence or avoid it, and the packaging of the information on which decision making is based. This book explores the many ways that mass communication has revolutionized international relations, whether the aim was to make war effectively or to prevent it. Gary Messinger shows that over the last 150 years a succession of breakthroughs in the realm of media has reshaped the making of war and peace. Along with mass newspapers, magazines, books, motion pictures, radio, television, computer software, and tele-communication satellites comes an array of strategies for exploiting these media to control popular beliefs and emotions. Images of war now arrive in many forms and reach billions of people simultaneously. Political and military leaders must react to crowd impulses that sweep around the globe. Nation-states and nongovernmental groups, including terrorists, use mass communication to spread their portrayals of reality. Drawing on a wide range of media products, from books and articles to films and television programs, as well as his own research in the field of propaganda studies, Messinger offers a fresh and comprehensive overview. He skilfully charts the path that has led us to our current situation and suggests where we might go next.

Product Identifiers

Publisher
University of Massachusetts Press
ISBN-13
9781558498532
eBay Product ID (ePID)
105453128

Product Key Features

Publication Year
2011
Subject
History
Number of Pages
320 Pages
Language
English
Publication Name
The Battle for the Mind: War and Peace in the Era of Mass Communication
Type
Textbook
Author
Gary Messinger
Subject Area
Political Science
Format
Paperback

Dimensions

Item Weight
452 g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Gary Messinger
LeafCats
2228, 378

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
thenilestore

thenilestore

98,3% positive Bewertungen
3.3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Apr 2004
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Great pricing, free shipping and fantastic customer support. The Nile has you covered.

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'439'533)