Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Madison Avenue Totschlag: Ein Einblick von gebührensenken den Kunden, Gewinn-H...
US $8,57
Ca.CHF 6,91
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Haltom City, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 21. Aug und Mo, 25. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:156085448879
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2017
- ISBN
- 9780996943383
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Lid Publishing
ISBN-10
0996943382
ISBN-13
9780996943383
eBay Product ID (ePID)
234412742
Product Key Features
Edition
2
Book Title
Madison Avenue Manslaughter : An Inside View of Fee-Cutting Clients, Profit-Hungry Owners and Declining Ad Agencies
Number of Pages
221 Pages
Language
English
Topic
Advertising & Promotion
Publication Year
2017
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
12 Oz
Item Length
5.5 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Reviews
In his damning critique of the modern advertising industry, Michael Farmer warns that a dismal combination of technological change and the short-term drive for profit is killing creativity... For any young creative inspired by the lifestyle of ad campaigns and cocktails depicted in the TV series Mad Men , this book is a sobering read.
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
659.1125
Edition Description
Revised edition
Synopsis
The advertising industry has reached a critical, dangerous point in its development. Agencies are destroying themselves with growing workloads and declining fees--a recipe for disaster. Madison Avenue Manslaughter outlines the hows and whys of steadily declining fees, increased workloads, diminishing industry morale, kickback scandals and opacity characterizing relationships among advertisers, holding companies, media buying companies and creative ad agencies. Not only does Michael Farmer's expos offer the world's first effective definition of the real agency problem, it's the first time an advertising expert has offered corrective solutions to avoid inevitable disaster. Michael Farmer's Madison Avenue Manslaughter has been called "required reading for everyone who works in advertising--marketers and agencies alike.", The advertising industry has reached a critical, dangerous point in its development. Agencies are destroying themselves with growing workloads and declining fees--a recipe for disaster. Madison Avenue Manslaughter outlines the hows and whys of steadily declining fees, increased workloads, diminishing industry morale, kickback scandals and opacity characterizing relationships among advertisers, holding companies, media buying companies and creative ad agencies. Not only does Michael Farmer's exposé offer the world's first effective definition of the real agency problem, it's the first time an advertising expert has offered corrective solutions to avoid inevitable disaster. Michael Farmer's Madison Avenue Manslaughter has been called "required reading for everyone who works in advertising--marketers and agencies alike."
LC Classification Number
HF6178
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Texas Book Consignments
99,7% positive Bewertungen•48 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (13'360)
- h***h (221)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufWonderful ebayer! Accurate description, prompt shipping. Would do business again.
- m***o (37)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood, book and conditions, timely manor for delivery
- b***b (4640)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufLove it-mint cond.-very fast shipping-thank you!!! A++++++EB Seller!! :-D
Noch mehr entdecken:
- Deborah-Madison-Kochbücher-Sachbuch Kochen Bücher auf Englisch,
- Deborah-Madison-Gebundene-Ausgabe - Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen,
- C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung,
- Geschichte-C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung,
- Rechtswissenschaften-C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung,
- C. - H. - Beck Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung auf Deutsch,
- Arbeitsrecht-C. - H. - Beck Studium und Erwachsenenbildung,
- C. - H. - Beck Ab 2010 Studium und Erwachsenenbildung,
- C. - H. - Beck Deutsche Fachbücher, Lernen und Nachschlagen