|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Impersonal Influence: How Perceptions of Mass Collectives Affect Political Attit

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
AU $66,18
Ca.CHF 39,17
Versand:
AU $17,87 (ca. CHF 10,58) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Weitere Detailsfür Versand
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 12. Jun und Mo, 24. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:156156162991

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780521637268
Book Title
Impersonal Influence
ISBN
9780521637268
Publication Year
1998
Type
Textbook
Format
Paperback
Subject Area
Constitutional Law, Political Science
Language
English
Publication Name
Impersonal Influence: How Perceptions of Mass Collectives Affect Political Attitudes
Item Height
228mm
Author
Diana C. Mutz
Publisher
Cambridge University Press
Item Width
153mm
Item Weight
543g
Number of Pages
356 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Impersonal influence is about how people are affected by their perceptions of the collective opinions or experiences of others--things such as the well-publicized results of opinion polls (in the case of others' opinions), or media's coverage of the collective experiences of others (such as the extent to which others are experiencing financial problems or are being victimized by crimes). Media content is particularly well suited to serving as a credible channel of information about large-scale collective phenomena. Coverage of the collective opinions (in the case of perceptions of social problems such as crime or unemployment) alters people's political attitudes in surprising, yet subtle ways. These kinds of effects have important implications for the quality of public opinion and the accountability of political leaders in a mass mediated democracy.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9780521637268
eBay Product ID (ePID)
96215241

Product Key Features

Subject Area
Constitutional Law, Political Science
Author
Diana C. Mutz
Publication Name
Impersonal Influence: How Perceptions of Mass Collectives Affect Political Attitudes
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
1998
Type
Textbook
Number of Pages
356 Pages

Dimensions

Item Height
228mm
Item Width
153mm
Item Weight
543g

Additional Product Features

Title_Author
Diana C. Mutz
Series Title
Cambridge Studies in Public Opinion and Political Psychology
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
thenilestore

thenilestore

98,2% positive Bewertungen
3.3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'428'559)

i***6 (473)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
AAA+++ seller
e***1 (330)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
ALL GOOD THANK YOU.
r***a (657)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
This is this first book “ what the f is this?” But with a different title