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Graphics Gems III - (Kirk, 1994) - Mac Version - 3.5" Disk included

Kanji's Effects
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Artikelmerkmale

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Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
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Binding
Hardcover
Product Group
Book
Weight
3 lbs
IsTextBook
Yes
ISBN
9780124096721

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology Books
ISBN-10
0124096727
ISBN-13
9780124096721
eBay Product ID (ePID)
39811

Product Key Features

Number of Pages
644 Pages
Language
English
Publication Name
Graphics Gems III
Subject
Computer Graphics, Computer Science
Publication Year
1994
Type
Textbook
Author
David Kirk
Subject Area
Computers
Series
Graphics Gems Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
49.4 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
7.7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
92-004467
Dewey Edition
20
Volume Number
No. 3
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
006.66
Table Of Content
Mathematical Notation. Pseudo-Code. Image Processing: Introduction. T. Moller, Fast Bitmap Stretching. D. Schumacher, General Filtered Image Rescaling. D. Schumacher, Optimization of Bitmap ScalingOperations. D. Bragg, A Simple Color Reduction Filter. D. Moore and J. Warren, Compact Isocontours from Sampled Data. T. Feldman, Generating Iso-Value Contours from a Pixmap. D. Salesin and R. Barzel, Compositing Black and White Bitmaps. C. Scofield, 2 1/2-D Depth of Field Simulation for Computer Animation. E. Furman, A Fast Boundary Generator for Composited Regions. Numerical and Programming Techniques: Introduction. S. Hill, IEEE Fast Square Root. S. Hill, A Simple Fast Memory Allocator. A.J. Hanson, The Rolling Ball. J. Rokne, Interval Arithmetic. A. Paeth, Fast Generation of Cyclic Sequences. A. Paeth, A Generic Pixel Selection Mechanism. P. Shirley, NonuniformRandom Point Sets. R.N. Goldman, Cross Product in 4-Dimensions and Beyond. D. Badouel and C.A. Wuthrich, Face Connected Line Segment Generation in an N-Dimensional Space. Modeling and Transformations: Introduction. J. Morrison, Quaternion Interpolation with Extra Spins. R.N. Goldman, Decomposing Projective Transformations. R.N. Goldman, Decomposing Linear and Affine Transformations. J. Arvo, Fast Random Rotation Matrices. P. Dana, Issues and Techniquesfor Keyframing Transformations. K. Shoemake, Uniform Random Rotations. G. Elber, Interpolation Using Bezier Curves. A.H. Barr, Physically Based Superquadrics. 2D Geometry and Algorithms: Introduction. J. VanAken and R. Simar, A Parametric Elliptical Arc Algorithm. C. Rosati, A Simple Connection Algorithm for 2D Drawing. R.V. Srinivasan, A Fast Circle Clipping Algorithm. C.A. Shaffer and C.D. Feustel, Exact Computation of 2D Intersection. R. Miller, Joining Two Lines with a Circular Arc Fillet. F. Antonio, Faster Line Segment Intersection. C.A. Sevici, Solving the Problem of Appolonius and Other Related Problems. 3D Geometry and Algorithms: Introduction. F.J. Lopez-Lopez, Triangles Revisited. N. Chin, Partitioning a 3D Polygon with an Arbitrary Plane. P. Georgiades, Signed Distance from Point to Plane. D. Salesin and F. Tampieri, Grouping Nearly Coplanar Polygons into Coplanar Sets. F. Tampieri, Newells Method for Computing the Plane Equation of a Polygon. P. Georgiades, Plane to Plane Intersection. D. Voorhies, Triangle-Cube Intersection. L. Wanger and M. Fusco, Fast N-Dimensional Extent Overlap Testing. D. Moore, Subdividing Simplices. D. Moore, Understanding Simploids. D. Lischinski, Converting Bezier Triangles into Rectangular Patches. T. Lindgren, J. Sanchez, J. Hall, and T. Gross, Curve Tesselation Criteria through Sampling. Ray Tracing andRadiosity: Introduction. K. Sung, Ray Tracing with BSP Tree. J.M. Cychosz and W.G. Waggenspack, Intersecting a Ray with a Quadric Surface. J.M. Cychosz, Use of Residency Masks and Object Space Partitioning to Eliminate Ray-ObjectIntersection Calculations. F.K. Musgrave, A Panoramic Virtual Screen for Ray Tracing. B. Trumbore, Rectangular Bounding Volumes for Popular Primitives. X. Wu, A Linear Time Simple Bounding Volume Algorithm. C. Wang, Physically Correct Direct Lighting for Distribution Ray Tracing. B. Bian, Hemisphere Projection of a Triangle. N.L. Max and M.J. Allison, Linear Radiosity Approximations Using Vertex-to-Vertex Form Factors. J.C. Beran-Koehn and M.J. Pavicic, Delta FormFactor Calculation for the Cubic Tetrahedral Algorithm. F. Tampieri, Accurate Form Factor Computation. Rendering: Introduction. A. Woo, The Shadow Depth Map Revisited. R.C.H. Cheng, F
Synopsis
This volume provides a variety of tools to use in finding solutions to specific problems, or as a starting point for new projects. It uses C for most of the program listings, although some include C++ implementations. A formatted Macintosh disk is included.

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Kanji's Effects

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