|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Fashion: From Concept to Consumer Gini Frings Hardcover Book 8th Edition

Market 1321
(4139)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $16,82
Ca.CHF 13,74
Artikelzustand:
Sehr gut
Cover is clean with minor surface scratches and small edge wear. Pages are clean and smooth with no ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Ground Advantage®.
Standort: Lexington, Kentucky, USA
Bei Kombiversand sparen
Mehrere Artikel kaufen
Sie erhalten automatisch Versandrabatte, wenn Sie mindestens zwei teilnahmeberechtigte Artikel vom selben Verkäufer kaufen.
Bündeln und sparen
Um zu sehen, ob Artikel teilnahmeberechtigt sind, einfach die Artikel in den Warenkorb legen. Der Betrag für Kombiversand wird dann an der Kasse angezeigt.
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 24. Jun und Sa, 28. Jun bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:156673242811

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Cover is clean with minor surface scratches and small edge wear. Pages are clean and smooth with no ...
Narrative Type
Nonfiction
Topic
Fashion
Subjects
Art & Culture
ISBN
9780131173385

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131173383
ISBN-13
9780131173385
eBay Product ID (ePID)
30217615

Product Key Features

Number of Pages
416 Pages
Publication Name
Fashion : from Concept to Consumer
Language
English
Publication Year
2004
Subject
Fashion & Style
Type
Textbook
Subject Area
Self-Help
Author
Gini Stephens Frings
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
39.3 Oz
Item Length
11.2 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
2003-068999
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
687
Table Of Content
I. THE FUNDAMENTALS OF FASHION. 1. Fashion Development. 2. Consumer Demand and Fashion Marketing. 3. Fashion Change and Consumer Acceptance. 4. Fashion Research and Resources. II. THE RAW MATERIALS OF FASHION. 5. Textile Fiber and Fabric Production. 6. Textile Product Development and Marketing. 7. Trimmings, Leather, and Fur. III. FASHION MANUFACTURING. 8. International Fashion. 9. Product and Design Development. 10. Apparel Production and Global Sourcing. 11. Accessory and Fur Manufacturing. 12. Wholesale Marketing and Distribution. IV. FASHION RETAILING. 13. Retailing. 14. Retail Fashion Merchandising. 15. Retail Fashion Marketing. Appendix: Career Guidelines. Fashion Industry Terminology. Index.
Synopsis
For Introduction to the Fashion Industry, Introduction to the Fashion Business, Fashion Merchandising, Fashion Marketing, Fashion Manufacturing, Fashion Design, and Fashion Analysis courses. Fashion: From Concept to Consumer tells the entire story of how the fashion business works. It includes the processes involved with producing raw materials, apparel, and accessories, as well as the retail businesses that sell fashion merchandise to the public. Each chapter contains a career focus, chapter objectives, review questions, terminology, and projects to aid in reviewing the subject matter., Fashion: From Concept to Consumer tells the entire story of how the fashion business works in sequential order from concept to consumer. It includes the processes involved with producing raw materials, apparel, and accessories, as well as the retail businesses that sell fashion merchandise to the public. Each chapter contains a career focus, chapter objectives, review questions, terminology, and projects to aid in reviewing the subject matter.Part One concentrates on fashion fundamentals; Part Two covers the development, production, and marketing of raw materials, including textiles, trimmings, leather, and fur; Part Three discusses international fashion centers and traces the fashion manufacturing process from design and merchandising development through production and marketing to retailers; Part Four covers retailing.A valuable tool for anyone who wants to know more about fashion and the fashion business, retail store buyers and merchandise managers, or merchandisers and designers working for apparel manufacturers.
LC Classification Number
TT518.F74 2005

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Market 1321

100% positive Bewertungen13 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2004
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Thanks for visiting my store. I specialize in discontinued and hard to find items, grocery, health & beauty and more. New items are added daily, so please check back often.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (4'078)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ