
Unterrichten mit Empathie: Wie Sie Ihre Praxis transformieren, indem Sie Ihre...
US $9,02US $9,02
Mi, 10. Sep, 15:59Mi, 10. Sep, 15:59
Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Unterrichten mit Empathie: Wie Sie Ihre Praxis transformieren , indem Sie Ihre...
US $9,02
Ca.CHF 7,20
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Manistee, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 3. Okt und Mi, 8. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:157194062045
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2021
- Book Title
- Teaching with Empathy: How to Transform Your Practice by Under...
- ISBN
- 9781416630487
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416630481
ISBN-13
9781416630487
eBay Product ID (ePID)
19050387307
Product Key Features
Number of Pages
277 Pages
Publication Name
Teaching with Empathy : How to Transform Your Practice by Understanding Your Learners
Language
English
Subject
Educational Psychology, General, Philosophy, Theory & Social Aspects, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2021
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
9.6 Oz
Item Length
10 in
Item Width
7 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2021-018990
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
370.1534
Synopsis
What does it mean to teach with empathy? Whether it's planning and delivering instruction or just interacting with others throughout the day, every action you take is an opportunity to demonstrate empathy toward your students, your colleagues, and yourself. "I'm already empathetic to my students and their stories," you may be thinking. But a teacher's actions, even unintentional and especially uninformed, can be implicitly shaming, compounding any disconnect students may already feel and undermining your efforts to create a safe and positive classroom environment. Rather than try to identify who needs empathy, start with the premise that all learners deserve empathy because it is a prerequisite for learning and growth. In Teaching with Empathy , Lisa Westman explores three types of empathy--affective, cognitive, and behavioral--and clarifies how they intertwine with curriculum, learning environment, equity practices, instruction and assessment, and grading and reporting. Through her own experience as an instructional coach, Westman shares tips and tools, real-world classroom examples, powerful stories, and even a bit of herself as she guides you to a better understanding of yourself and others. Ultimately, you'll learn what's possible when you let compassion and acceptance inform all aspects of your daily practice., What does it mean to teach with empathy? Whether it's planning and delivering instruction or just interacting with others throughout the day, every action you take is an opportunity to demonstrate empathy toward your students, your colleagues, and yourself. "I'm already empathetic to my students and their stories," you may be thinking. But a teacher's actions, even unintentional and especially uninformed, can be implicitly shaming, compounding any disconnect students may already feel and undermining your efforts to create a safe and positive classroom environment. Rather than try to identify who needs empathy, start with the premise that all learners deserve empathy because it is a prerequisite for learning and growth. In Teaching with Empathy, Lisa Westman explores three types of empathy-affective, cognitive, and behavioral-and clarifies how they intertwine with curriculum, learning environment, equity practices, instruction and assessment, and grading and reporting. Through her own experience as an instructional coach, Westman shares tips and tools, real-world classroom examples, powerful stories, and even a bit of herself as she guides you to a better understanding of yourself and others. Ultimately, you'll learn what's possible when you let compassion and acceptance inform all aspects of your daily practice., Explores three types of empathy - affective, cognitive, and behavioural - and clarifies how they intertwine with curriculum, learning environment, equity practices, instruction and assessment, and grading and reporting.
LC Classification Number
LB1072.W47 2021
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Higher Solutions LLC
99,6% positive Bewertungen•12 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (3'586)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (3'586)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder completed successfully—tracked and on time