|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Kultivierung des Genies: Ein Gerechtigkeitsrahmen für kulturell und historisch verantwortungsvolle

HPB-Emerald
(43943)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $18,38
Ca.CHF 14,73
Artikelzustand:
Sehr gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Dallas, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 29. Aug und Fr, 5. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:157215611886

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Book Title
Cultivating Genius: An Equity Framework for Culturally and Histor
ISBN
9781338594898

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Scholastic, Incorporated
ISBN-10
1338594893
ISBN-13
9781338594898
eBay Product ID (ePID)
21038826503

Product Key Features

Number of Pages
176 Pages
Publication Name
Cultivating Genius : a Four-Layered Framework for Culturally and Historically Responsive Literacy
Language
English
Publication Year
2020
Subject
General, Elementary
Type
Textbook
Author
Gholdy Muhammad
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
10.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Juvenile Audience
LCCN
2022-275069
Dewey Edition
23
Grade From
Kindergarten
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
370.1170973
Grade To
Eighth Grade
Synopsis
In Cultivating Genius , Dr. Gholdy E. Muhammad presents a four-layered equity framework--one that is grounded in history and restores excellence in literacy education. This framework, which she names, Historically Responsive Literacy , was derived from the study of literacy development within 19th-century Black literacy societies. The framework is essential and universal for all students, especially youth of color, who traditionally have been marginalized in learning standards, school policies, and classroom practices. The equity framework will help educators teach and lead toward the following learning goals or pursuits: Identity Development--Helping youth to make sense of themselves and others Skill Development-- Developing proficiencies across the academic disciplines Intellectual Development--Gaining knowledge and becoming smarter Criticality--Learning and developing the ability to read texts (including print and social contexts) to understand power, equity, and anti-oppression When these four learning pursuits are taught together--through the Historically Responsive Literacy Framework, all students receive profound opportunities for personal, intellectual, and academic success. Muhammad provides probing, self-reflective questions for teachers, leaders, and teacher educators as well as sample culturally and historically responsive sample plans and text sets across grades and content areas. In this book, Muhammad presents practical approaches to cultivate the genius in students and within teachers., The four-layered framework-- identity, skill development, intellectualism and criticality-- is essential for all youth in classrooms, especially youth of color, who traditionally have been marginalized in learning standards, policies, and school practices. Readers will learn how to redesign their learning goals, lesson plans, and the texts they use to teach. The framework offers a unique and breakthrough blend of multiple pedagogical approaches including cognitive, sociocultural, and critical and sociohistorical theories., In this book, award-winning researcher Dr. Gholdy Muhammad presents a teaching and learning model that brings the history of illustrious African American literary societies to bear on the way we teach today. The four-layered framework-identity, skills development, intellect, and criticality-is essential for all young students, especially students of color, who traditionally have been marginalized by learning standards, government policies, and school practices. Dr. Muhammad offers a blend of pedagogical approaches that revolutionize teaching and learning across grade levels and content areas. You'll learn how to design historically responsive learning goals and lesson plans that put this groundbreaking research into practice. Book jacket.
LC Classification Number
LC149

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

HPB-Emerald

98,4% positive Bewertungen154 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2010
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Hello, and welcome to HPB Inc.! We have been in business for over 50 years and we specialize in used books and media of all kinds. We ship via the US Postal Service and DHL from the USA. Items are ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (49'078)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ