Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Communication Research Methods Merrigan Huston 4th Edition Oxford:VG
US $79,99
Ca.CHF 64,50
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“Light user wear - Pages and covers are clean and have no markings -
All items Guaranteed to be in ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Cincinnati, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 14. Okt und Fr, 17. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:157358637506
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- Country/Region of Manufacture
- United States
- ISBN
- 9780190652746
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0190652748
ISBN-13
9780190652746
eBay Product ID (ePID)
22038266219
Product Key Features
Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Name
Communication Research Methods
Subject
Communication Studies
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.8 in
Item Weight
34.5 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2018-029578
Dewey Edition
23
Reviews
"Communication Research Methods effectively balances how to understand research with how to conduct research. Its most compelling feature is its explanatory power: it makes research understandable to an audience that may not go on to graduate school or higher-level research."--Sandra L. French, Radford University "This is the only textbook in the field that provides a general survey of research methods through a commonsense foregrounding of qualitative research."--Jay Brower, Western Connecticut State University "Communication Research Methods provides a very detailed historical explanation of the development and current use of various communication research methodologies."--Richard C. Emanuel, Alabama State University
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2072/1
Synopsis
Ideal for research methods courses covering multiple methodologies , Communication Research Methods is the only text that uses a research-as-argument approach to help students not only become more effective researchers but also more insightful consumers of research. It expertly balances the interpretive, critical, and discovery paradigms. No other research methods book on the market better reflects actual research practice and provides methodological choices based not on ideological constraints but rather on the nature of the research question. Merrigan and Huston treat communication research comprehensively, discussing a broad range of traditional and contemporary methods and considering ethics in designing, conducting, and reporting research., Ideal for research methods courses covering multiple methodologies, Communication Research Methods is the only text that uses a research-as-argument approach to help students not only become more effective researchers but also more insightful consumers of research. It expertly balances the interpretive, critical, and discovery paradigms. No other research methods book on the market better reflects actual research practice and provides methodological choices based not on ideological constraints but rather on the nature of the research question. Merrigan and Huston treat communication research comprehensively, discussing a broad range of traditional and contemporary methods and considering ethics in designing, conducting, and reporting research.
LC Classification Number
P91.3.M46 2020
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
MoonXscape
99,9% positive Bewertungen•21 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (6'994)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- *****- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood Seller!
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
Noch mehr entdecken:
- Hörbücher und Hörspiele Action Europa Editions,
- Europa-Editions-Erwachsene Hörbücher und Hörspiele,
- LP Hörbücher und Hörspiele Europa Editions,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions Kassette,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions Action,
- Hörbücher und Hörspiele Europa-Editions-Erwachsene,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions Horror,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions mit Audio-CD,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions Kassette,
- Europa-Editions-Jugendliche Hörbücher und Hörspiele