`Engelke, Matthew`-God`S Agents (UK IMPORT)

fancylands
(1905)
PrivatAngemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $19,99
Ca.CHF 16,09
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Aliso Viejo, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 2. Dez und Fr, 5. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:163741646770
Zuletzt aktualisiert am 22. Aug. 2024 05:54:43 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9780520280472
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
University of California Press
ISBN-10
0520280474
ISBN-13
9780520280472
eBay Product ID (ePID)
159832998

Product Key Features

Number of Pages
320 Pages
Publication Name
God's Agents : Biblical Publicity in Contemporary England
Language
English
Publication Year
2013
Subject
Christian Theology / Anthropology, Christianity / General, Anthropology / General, History, Sociology of Religion
Type
Textbook
Author
Matthew Engelke
Subject Area
Religion, Social Science
Series
The Anthropology of Christianity Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2013-016100
Dewey Edition
23
Reviews
Excellent. . . . God's Agents can be read as something of a sequel to Engelke's first book, no matter how different contemporary England may seem to be in comparison with Zimbabwe., ...The book thoroughly whets the appetites of those deeply interested in political theology and the place of reason in its public outworking.
Series Volume Number
15
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
267.13
Table Of Content
A NOTE TO THE READER ACKNOWLEDGMENTS PREFACE INTRODUCTION CHAPTER ONE. Angels in Swindon: On the Production of Ambient Faith CHAPTER TWO. The Semiotics of Relevance: Campaigning to Culture CHAPTER THREE. Kingdom and Christendom CHAPTER FOUR. Doing God: Theos and Public Theology CHAPTER FIVE. Good Trouble and Good Timing: The Theology of Publicity CHAPTER SIX. Reasonable Religion CONCLUSION REFERENCES
Synopsis
The British and Foreign Bible Society is one of the most illustrious Christian charities in the United Kingdom. Founded by evangelicals in the early nineteenth century and inspired by developments in printing technology, its goal has always been to make Bibles universally available. Over the past several decades, though, Bible Society has faced a radically different world, especially in its work in England. Where the Society once had a grateful and engaged reading public, it now faces apathy-even antipathy-for its cause. These days, it seems, no one in England wants a Bible, and no one wants other people telling them they should: religion is supposed to be a private matter. Undeterred, these Christians attempt to spark a renewed interest in the Word of God. They've turned away from publishing and toward publicity to "make the Bible heard." God's Agents is a study of how religion goes public in today's world. Based on over three years of anthropological research, Matthew Engelke traces how a small group of socially committed Christians tackle the challenge of publicity within what they understand to be a largely secular culture. In the process of telling their story, he offers an insightful new way to think about the relationships between secular and religious formations: our current understanding of religion needs to be complemented by greater attention to the process of generating publicity. Engelke argues that we are witnessing the dynamics of religious publicity, which allows us to see the ways in which conceptual divides such as public/private, religious/secular, and faith/knowledge are challenged and redefined by social actors on the ground., The British and Foreign Bible Society is one of the most illustrious Christian charities in the United Kingdom. Founded by evangelicals in the early nineteenth century and inspired by developments in printing technology, its goal has always been to make Bibles universally available. Over the past several decades, though, Bible Society has faced a radically different world, especially in its work in England. Where the Society once had a grateful and engaged reading public, it now faces apathy--even antipathy--for its cause. These days, it seems, no one in England wants a Bible, and no one wants other people telling them they should: religion is supposed to be a private matter. Undeterred, these Christians attempt to spark a renewed interest in the Word of God. They've turned away from publishing and toward publicity to "make the Bible heard." God's Agents is a study of how religion goes public in today's world. Based on over three years of anthropological research, Matthew Engelke traces how a small group of socially committed Christians tackle the challenge of publicity within what they understand to be a largely secular culture. In the process of telling their story, he offers an insightful new way to think about the relationships between secular and religious formations: our current understanding of religion needs to be complemented by greater attention to the process of generating publicity. Engelke argues that we are witnessing the dynamics of religious publicity, which allows us to see the ways in which conceptual divides such as public/private, religious/secular, and faith/knowledge are challenged and redefined by social actors on the ground.
LC Classification Number
BV2369.E54 2013

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

fancylands

100% positive Bewertungen3.3 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2002
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
--
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'614)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • a***p (53)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Livraison Parfaite et de qualité, Emballage dans les règles de l'art. Article conforme à sa description . Vendeur Potentiellement généreux et d' une extrême honnêteté et d' une aimable Gentillesse . Je recommande vivement sans la moindre hésitation. Encore un grand merci pour cette Magnifique Tasse Précieuse que je garderai en devers moi Raphaël (Paris -France)💋🙏🇺🇲☀️🍺😀
  • z***a (66)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Shipping was lightning fast! Packaging was superb! Product as described! Thank you so much!
  • j***e (150)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    thanks. good item, as described