|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Ziel: 20 Jahre Design für alle: Wie Target barrierefreies Design revolutionierte

monroereading
(11196)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,99
Ca.CHF 6,41
(US $7,99 / Unit)
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,18) USPS Media MailTM.
Standort: Erie, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Do, 24. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:163914344599
Zuletzt aktualisiert am 14. Jul. 2025 23:03:38 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Signed By
NA
Signed
No
Book Series
NA
Ex Libris
No
Narrative Type
Nonfiction
Original Language
English
Intended Audience
Young Adults, Adults
Inscribed
No
Subject
Architecture & Design
Edition
Limited Edition
Vintage
No
Personalize
No
Type
Hardcover
Era
2010s
ISBN-13
9780847867363
Personalized
No
Features
Illustrated
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780847867363

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Rizzoli International Publications, Incorporated
ISBN-10
0847867366
ISBN-13
9780847867363
eBay Product ID (ePID)
7038724965

Product Key Features

Book Title
Target: 20 Years of Design for All : How Target Revolutionized Accessible Design
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Interior Design / General, Decorating, Fashion & Accessories, General
Publication Year
2019
Illustrator
Yes
Genre
Design, Architecture, House & Home, Business & Economics
Author
Target
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
77 Oz
Item Length
11.7 in
Item Width
9.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2019-938315
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
381.1410973
Synopsis
Target sparked the democratization of design two decades ago, as the first retailer to forge partnerships with well-known and emerging designers to offer high style without the high price tag. This idea altered the fashion and style landscape forever--and became a retail game changer. Now readers can discover the inside story from those who were there--the designers, photographers, creators, superfans, and, of course, the Target guests. For 20 years, Target's design partnerships have made a mark on culture at large, with the retailer's brand promise of "Expect More. Pay Less." embracing the belief that design should be accessible, too. At the center of Design for All are the designers -- offering exclusive collections in stores or at another Target first, the pop-up shop. From Michael Graves to Isaac Mizrahi, John Paul Gaultier to Philippe Starck, Jason Wu, Alexander McQueen, Gwen Stefani and more, Target has collaborated with more than 180 designers throughout the past two decades. And this book covers it all with new glimpses behind some of the most iconic collections including Missoni, Stephen Sprouse, and Lily Pulitzer. Target: 20 Years of Design for All is the definitive tale of Target's impact on culture and retail with page after page recounting every one of those memorable years. Through beautiful photographs, advertising stills, sketches, and interviews with designers, influencers and Target insiders, this book offers everything readers love about Target. It's chic and approachable. Stylish and inclusive. With surprises around every corner.
LC Classification Number
HF5465

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

monroereading

99,3% positive Bewertungen27 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2002
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
You bring it to me and I'll sell it!!
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (11'011)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ