|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

VR Entwickler Edelsteine ​​von William R. Sherman (2019, Hardcover) BRANDNEU

Come and Gettem Textbooks
(303)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $99,95
Ca.CHF 80,01
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $7,99 (ca. CHF 6,40) USPS Ground Advantage®.
Standort: Gainesville, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 5. Sep und Mi, 10. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:166730885837
Zuletzt aktualisiert am 25. Apr. 2024 03:58:02 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781138030121

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
A + K Peter's, The Limited
ISBN-10
1138030120
ISBN-13
9781138030121
eBay Product ID (ePID)
240580846

Product Key Features

Number of Pages
676 Pages
Language
English
Publication Name
Vr Developer Gems
Publication Year
2019
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, Virtual Worlds
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Author
William R. Sherman
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.5 in
Item Length
9.4 in
Item Width
7.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2018-056231
Illustrated
Yes
Table Of Content
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: 2. Extending existing renderers for VR. Chapter 3: User interfaces for Smartphone- VR. Hapetr 4: Navigating through the virtual world. Chapter 5: Image warping & blending. Chapter 6: Real-time rendering techniques for VR. Chapter 7: Foolimng the user. Chapter 8: VR on a Raspberry Pi:
Synopsis
This book takes the practicality of other "Gems" series such as "Graphics Gems" and "Game Programming Gems" and provide a quick reference for novice and expert programmers alike to swiftly track down a solution to a task needed for their VR project. Reading the book from cover to cover is not the expected use case, but being familiar with the territory from the Introduction and then jumping to the needed explanations is how the book will mostly be used. Each chapter (other than Introduction) will contain between 5 to 10 "tips", each of which is a self-contained explanation with implementation detail generally demonstrated as pseudo code, or in cases where it makes sense, actual code. Key Features Sections written by veteran virtual reality researchers and developers Usable code snipits that readers can put to immediate use in their own projects. Tips of value both to readers entering the field as well as those looking for solutions that expand their repertoire., This book takes the practicality of other "Gems" series such as "Graphics Gems" and "Game Programming Gems" and provide a quick reference for novice and expert programmers alike to swiftly track down a solution to a task needed for their VR project. Reading the book from cover to cover is not the expected use case, but being familiar with the territory from the Introduction and then jumping to the needed explanations is how the book will mostly be used. Each chapter (other than Introduction) will contain between 5 to 10 "tips", each of which is a self-contained explanation with implementation detail generally demonstrated as pseudo code, or in cases where it makes sense, actual code. Key Features Sections written by veteran virtual reality researchers and developers Usable code snipits that readers can put to immediate use in their own projects. Tips of value both to readers entering the field as well as those looking for solutions that expand their repertoire. ers entering the field as well as those looking for solutions that expand their repertoire.
LC Classification Number
QA76.9.C65S48 2019

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Come and Gettem Textbooks

100% positive Bewertungen2.5 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2011
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Verkäuferbewertungen (310)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • 0***o (228)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Very nice copy, great packaging, thanks
  • o***3 (766)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Excellent book!
  • ****a (16)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    The book was as described and in great condition. Also, I received the item faster than expected. Thanks!