
Loose Leaf for M: ADVERTISING - Loose Leaf, by Arens William F.; Arens - New
US $29,50US $29,50
Di, 19. Aug, 19:25Di, 19. Aug, 19:25
Bild 1 von 1
Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Loose Leaf for M: ADVERTISING - Loose Leaf, by Arens William F.; Arens - New
US $29,50
Ca.CHF 23,90
Artikelzustand:
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Laguna Niguel, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 8. Nov und Do, 13. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:167475721918
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Loose Leaf for M: ADVERTISING
- Features
- Loose-Leaf
- ISBN
- 9781264058556
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1264058551
ISBN-13
9781264058556
eBay Product ID (ePID)
27050092986
Product Key Features
Number of Pages
480 Pages
Language
English
Publication Name
Loose Leaf for M: Advertising
Subject
Advertising & Promotion
Publication Year
2021
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Ringbound
Dimensions
Item Weight
31.1 Oz
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
PART ONE: AN INTRODUCTION TO ADVERTISING Chapter 1: What Is Advertising? Chapter 2: The Environment of Advertising Chapter 3: The Business of Advertising PARTO TWO: UNDERSTANDING THE TARGET AUDIENCE Chapter 4: Targeting and the Marketing Mix Chapter 5: Communication and Consumer Behavior PART THREE: THE PLANNING PROCESS Chapter 6: Account Planning and Research Chapter 7: Marketing, Advertising, and IMC Planning PART FOUR: THE CREATIVE PROCESS Chapter 8: Creating Ads: Strategy and Process Chapter 9: Creative Execution: Art and Copy PART FIVE: REACHING THE TARGET AUDIENCE Chapter 10: Print Media Chapter 11: Audio and Video Media Chapter 12: Digital Interactive Media Chapter 13: Out-of-Home, Direct-Mail, and Promotional Product advertising PART SIX: INTEGRATING MARKETING COMMUNICATIONS ELEMENTS Chapter 14: Media Planning and Buying Chapter 15 IMC: Direct Marketing, Personal Selling, Packaging, and Sales Promotion Chapter 16 IMC: Public Relations, Sponsorship, and Corporate Advertising
Synopsis
M: Advertising examines advertising from the perspective of the advertiser as well as the specialists who create advertising. M: Advertising takes students beyond theory to learn about roles within each of these organizations, and to consider which they might one day play themselves in a highly visual, condensed, engaging format. Supported by a robust digital Connect Advertising offer, M is relevant, engaging and cost-effective for today's business students.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
vrsales
100% positive Bewertungen•1.2 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (669)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (669)
- i***- (247)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufExcellent seller. Great communication , fast delivery. I would buy again!
- s***a (1751)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem was as described, great communication, fast shipping, thanks for a great transaction!Robert Graham - embroidered Logo & Accents Shirt - Size 2XL Paisley Flip Cuff (Nr. 156922178264)
- i***- (247)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufExcellent seller. Great communication , fast delivery. I would buy again!
- r***e (2807)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufGREAT PIN-PRICE-SHIPPING EXCELLENT DEAL
Noch mehr entdecken:
- William Shakespeare Schule und Ausbildung,
- Hörbücher William Shakespeare,
- Tennessee Williams Belletristik-Bücher,
- William Shakespeare Sprachkurse und Lehrmaterialien,
- Hörbücher und Hörspiele William Shakespeare,
- William Shakespeare Belletristik-Bücher,
- William Shakespeare Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- William-Stuart-Long-Belletristik - Bücher,
- William-S. - Burroughs-Belletristik-Bücher,
- Englische Belletristik William Shakespeare Bücher